579.16
6.72
490.19
+24
Եղանակը Երևանում
Հայ

Ինչու՞ է անհրաժեշտ վեբ վերլուծությունը ձեր բիզնեսի համար

10:54
17 Օգոստոսի 2021

ԵՐԵՎԱՆ, 17 օգոստոսի․/Նովոստի-Արմենիա/. Հիմա ոչ մի բիզնես իրեն չի կարող թույլ տալ աշխատել առանց վերլուծության: Վեբ վերլուծության ծառայություններն օգնում են թվերը համապատասխանեցնել կարևոր հարցերի պատասխանների հետ: Հաշվետվությունների գործիքները ևս նպաստում են արտադրողականության բարձրացմանը և կարող են մեծ ներդրում ունենալ ձեր ընկերության բիզնեսի ընդհանուր արդյունավետության մեջ: «Նովոստի-Արմենիա» գործակալությունը օրինակներով ցույց կտա, թե ինչու է դա կարևոր:

Օրինակ դուք բացել եք օնլայն խանութ, գործարկել եք կայք և սպասում եք վաճառքների: Բայց ձեզ ասում են, որ ինչ-որ վեբ վերլուծություն է հարկավոր: Ի՞նչ է դա

Վեբ վերլուծությունը վեբ ռեսուրսներն են, որոնք մարկետոլոգներին տրամադրում են տվյալներ կայքի օգտատերերի վարքագծի, մրցակիցների մասին, օգնում են կայքի օպտիմալացման և գովազդային ալիքների հարցում, որպեսզի հնարավոր լինի պարզել հաճախորդի կարիքները և ավելի շատ շահույթ ստանալ: Նման ռեսուրսների օգտագործումը հեշտացնում է կոնտենտ պլանի, գովազդային արշավների և սոցիալական ցանցերում առաջխաղացման ռազմավարության մշակումը:

Ինչու՞ են վեբ վերլուծության ծառայություններն այդքան անհրաժեշտ ժամանակակից բիզնեսին

Ամեն ինչ պարզ է: Տիրապետել տեղեկատվությանը նշանակում է ունենալ և կարողանալ օգտագործել այն: Հենց այդ գործիքների օգնությամբ կարելի է հեշտությամբ ստանալ օգտատիրոջ/ հաճախորդի մասին անհրաժեշտ տեղեկություններ: Մասնավորապես, թե որքան ակտիվ են նրանք կայքում, որքան հաճախ են կատարում թիրախային գործողություն (ավելացնում ապրանք զամբյուղի մեջ), որոնք են թիրախային լսարանի հետաքրքրությունները և այլն:

Ո՞ր ծառայություններն են ամենաարդյունավետը

Վեբ վերլուծության ամենատարածված գործիքներն են Google.Analytics–ը, Яндекс.Метрика–ն, LiveInternet.ru–ն:

Իսկ ինչո՞վ են դրանք տարբերվում միմյանցից և ո՞ր մեկն ավելի հարմար կլինի ձեր բիզնեսին

Google Analytics

гугл аналитикс кошелек

Բիզնես–շրջանակներում Analytics-ն անվանում են վերլուծական հաշվետվություններ կազմելու «Աստվածաշունչ»։ Այն Google-ի անվճար ծառայություններից է` վեբ կայքերի այցելուների դետալային վերլուծություն կազմելու համար: Ծառայությունում դուք կարող եք հետևել կայքի հաճախելիությանը, էջում օգտատերերի անցկացրած ժամանակին, իմանալ ընթերցողների աշխարհագրական տվյալները, վերլուծել գովազդի տարբեր ալիքների արդյունավետությունը, ինչպես նաև դիտել թրաֆիկի աղբյուրները, ծառայությունն ունի տասնյակ օգտակար գործիքներ։

Ծառայությունից օգտվելու համար դուք պետք է Google հաշիվ բացեք: Իսկ որպեսզի ծառայությունը սկսի տվյալներ հավաքել ձեր կայքից, պետք է տեղադրեք հաշվիչ: Վերլուծությունը կաշխատի բոլոր էջերում, երբ դուք կայքի կոդում տեղադրեք սկրիպտը:

LiveInternet.ru

Скриншот_Liveinternet

Liveinternet–ը վեբ վերլուծության ևս մեկ, այն էլ անվճար ծառայություն է։ Այս գործիքի միջոցով ընկերությունները կարող են հետևել տրաֆիկին, ինչը կնպաստի նախագծերի արդյունավետ առաջխաղացմանը: Ծառայության առանձնահատկություններից է հաճախելիության գնահատումն օրական, շաբաթական և ամսական կտրվածքով: Ծառայությունը հատկապես հարմար է նրանց համար, ովքեր աշխատում են մեդիա ոլորտում և զբաղվում են խմբագրական վերլուծությամբ:

Ինչպես Google Analytics-ի դեպքում, LiveInternet-ի հետ աշխատանքը սկսելու համար ևս անհրաժեշտ է հաշվիչ տեղադրել: Կայքի կոդում հաշվիչի տեղադրման եղանակը կախված է CMS-ից՝ ձեր կողմից օգտագործվող կայքի կոնտենտի ստեղծման, խմբագրման և կառավարման համար նախատեսված սկրիպտերից։

Yandex.Metrica

кошелек яндекс метрика

Տվյալների հետ աշխատելու շատ տարածված ծառայություն է նաև Yandex.Metrica- ն: Այն ամբողջությամբ անվճար ծառայություն է: Metrica–ն թույլ է տալիս տեսնել կայքի այցելուների բոլոր գործողությունները և դրա մասին հաշվետվություններ մշակել: Ծառայությունը բավականին ունիվերսալ է և հարմար է առցանց խանութների համար: Այն կօգնի ավելի լավ ճանաչել ձեր հաճախորդներին, ընդհանուր լեզու գտնել նրանց հետ: Ծառայության միջոցով հնարավոր է իմանալ, թե ինչպես են հաճախորդները գալիս կայք, ովքեր են և որտեղից են նրանք, ինչպես են որոնում, ինչ սարքերից են օգտվում և ամենակարևորը `ինչու են հեռանում:

Նյութը պատրաստվել է ԱՄԻ «Նովոստի–Արմենիա»– ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի Սպառողների շահերի պաշտպանության և ֆինանսական կրթման կենտրոնի (www.abcfinance.am) «Ֆինանսական գրագիտություն» համատեղ նախագծի շրջանակում։–0–

Partners News
Partners News
ԱՌԿԱ գործակալություն
Բաժնի այլ նյութեր
10:15
15 Սեպտեմբերի 2021
ԿԲ-ն գործարկել է առավել շահավետ ֆինանսական ծառայություններ որոնելու հարթակ, պարզաբանում ենք՝ ինչպե՞ս է այն գործում
Զրուցել ենք ԿԲ ֆինանսական կրթման մասնագետ, կայքի փրոդաքտ մենեջեր Դավիթ Խառատյանի հետ այն մասին, թե քաղաքացիների առաջ ինչ հնարավորություն է բացում fininfo.am–ը և ինչու է անհրաժեշտ օգտվել դրանից ֆինանսական ծառայություն ընտրելիս
12:11
09 Սեպտեմբերի 2021
Ի՞նչ է պետք իմանալ ժառանգությունն ընդունելուց առաջ
Ի՞նչ է պետք իմանալ ժառանգությունն ընդունելուց առաջ
12:07
25 Օգոստոսի 2021
5 օգտակար digital գործիքներ` սկսնակների համար
Ներկայացնում ենք սոցցանցերում կոնտենտ, հրապարակումներ ստեղծելու և դիզայներական լուծումների անփոխարինելի գործիքներ
09:30
30 Հուլիսի 2021
Թեստ. ստուգեք ֆինանսական գրագիտության ոլորտի գիտելիքները
Վստահ լինելու համար փորձեք անցնել «Նովոստի–Արմենիա» գործակալության պատրաստած թեստը, որը կօգնի պարզել, թե որքան լավ եք յուրացրել այս կարևոր ոլորտի նրբությունները։
12:22
22 Հուլիսի 2021
Հայկական թղթադրամի պաշտպանության 5 կետ
Ներկայացնում ենք հինգ մեթոդ, որոնք ներդրել է ԿԲ–ն` հայկական դրամը պաշտպանելու համար
11:23
08 Հուլիսի 2021
Արձակուրդ` հաշվարկով. արձակուրդի ծախսերը պլանավորելու 5 խորհուրդ
Առաջարկում ենք մի քանի գործնական խորհուրդ, որոնք թույլ կտան վերահսկել ծախսերը և թույլ չեն տա, որպեսզի ձեր տրամադրությունը փչանա արձակուրդից վերադառնալուց հետո
11:27
17 Հունիսի 2021
Ովքե՞ր են վարկային միջնորդները կամ ինչպե՞ս ստանալ վարկ առանց ավել վճարելու
Ովքե՞ր են վարկային միջնորդները կամ ինչպե՞ս ստանալ վարկ առանց ավել վճարելու, պատմում ենք, թե ինչ է հիմա տեղի ունենում շուկայում և ինչպես ստանալ վարկ առանց աստղաբաշխական տոկոսների
10:05
11 Հունիսի 2021
Թեստ. որքանո՞վ եք ֆինանսապես գրագետ
ԹԵՍՏ: «Նովոստի–Արմենիա» գործակալության առաջարկած թեստը կօգնի հասկանալ, թե որքանո՞վ եք ֆինանսապես գրագետ
11:11
31 Մայիսի 2021
10 հարց hիփոթեքի մասին, որոնք հետաքրքրում են բոլորին
Ներկայացնում ենք 10 հարց hիփոթեքի մասին, որոնք հետաքրքրում են բոլորին
10:33
26 Մայիսի 2021
Ինչպե՞ս գումար վաստակել Instagram–ում. 3 եկամտաբեր գաղափար
Ինչպե՞ս գումար վաստակել Instagram–ում. 3 եկամտաբեր գաղափար
11:05
21 Մայիսի 2021
Բիզնեսն Instagram–ում.2021թ.–ի գլխավոր թրենդերը
Ներկայացնում ենք Instagram–ի 2021թ.–ի գլխավոր թրենդերը, որոնք կօգնեն պահպանել բիզնես էջի ներգրավվածությունն ու ավելացնել վաճառքները