541.35
6.52
478.22
+1
Եղանակը Երևանում
Հայ

Ինչու՞ է անհրաժեշտ վեբ վերլուծությունը ձեր բիզնեսի համար

10:54
17 Օգոստոսի 2021

ԵՐԵՎԱՆ, 17 օգոստոսի․/Նովոստի-Արմենիա/. Հիմա ոչ մի բիզնես իրեն չի կարող թույլ տալ աշխատել առանց վերլուծության: Վեբ վերլուծության ծառայություններն օգնում են թվերը համապատասխանեցնել կարևոր հարցերի պատասխանների հետ: Հաշվետվությունների գործիքները ևս նպաստում են արտադրողականության բարձրացմանը և կարող են մեծ ներդրում ունենալ ձեր ընկերության բիզնեսի ընդհանուր արդյունավետության մեջ: «Նովոստի-Արմենիա» գործակալությունը օրինակներով ցույց կտա, թե ինչու է դա կարևոր:

Օրինակ դուք բացել եք օնլայն խանութ, գործարկել եք կայք և սպասում եք վաճառքների: Բայց ձեզ ասում են, որ ինչ-որ վեբ վերլուծություն է հարկավոր: Ի՞նչ է դա

Վեբ վերլուծությունը վեբ ռեսուրսներն են, որոնք մարկետոլոգներին տրամադրում են տվյալներ կայքի օգտատերերի վարքագծի, մրցակիցների մասին, օգնում են կայքի օպտիմալացման և գովազդային ալիքների հարցում, որպեսզի հնարավոր լինի պարզել հաճախորդի կարիքները և ավելի շատ շահույթ ստանալ: Նման ռեսուրսների օգտագործումը հեշտացնում է կոնտենտ պլանի, գովազդային արշավների և սոցիալական ցանցերում առաջխաղացման ռազմավարության մշակումը:

Ինչու՞ են վեբ վերլուծության ծառայություններն այդքան անհրաժեշտ ժամանակակից բիզնեսին

Ամեն ինչ պարզ է: Տիրապետել տեղեկատվությանը նշանակում է ունենալ և կարողանալ օգտագործել այն: Հենց այդ գործիքների օգնությամբ կարելի է հեշտությամբ ստանալ օգտատիրոջ/ հաճախորդի մասին անհրաժեշտ տեղեկություններ: Մասնավորապես, թե որքան ակտիվ են նրանք կայքում, որքան հաճախ են կատարում թիրախային գործողություն (ավելացնում ապրանք զամբյուղի մեջ), որոնք են թիրախային լսարանի հետաքրքրությունները և այլն:

Ո՞ր ծառայություններն են ամենաարդյունավետը

Վեբ վերլուծության ամենատարածված գործիքներն են Google.Analytics–ը, Яндекс.Метрика–ն, LiveInternet.ru–ն:

Իսկ ինչո՞վ են դրանք տարբերվում միմյանցից և ո՞ր մեկն ավելի հարմար կլինի ձեր բիզնեսին

Google Analytics

гугл аналитикс кошелек

Բիզնես–շրջանակներում Analytics-ն անվանում են վերլուծական հաշվետվություններ կազմելու «Աստվածաշունչ»։ Այն Google-ի անվճար ծառայություններից է` վեբ կայքերի այցելուների դետալային վերլուծություն կազմելու համար: Ծառայությունում դուք կարող եք հետևել կայքի հաճախելիությանը, էջում օգտատերերի անցկացրած ժամանակին, իմանալ ընթերցողների աշխարհագրական տվյալները, վերլուծել գովազդի տարբեր ալիքների արդյունավետությունը, ինչպես նաև դիտել թրաֆիկի աղբյուրները, ծառայությունն ունի տասնյակ օգտակար գործիքներ։

Ծառայությունից օգտվելու համար դուք պետք է Google հաշիվ բացեք: Իսկ որպեսզի ծառայությունը սկսի տվյալներ հավաքել ձեր կայքից, պետք է տեղադրեք հաշվիչ: Վերլուծությունը կաշխատի բոլոր էջերում, երբ դուք կայքի կոդում տեղադրեք սկրիպտը:

LiveInternet.ru

Скриншот_Liveinternet

Liveinternet–ը վեբ վերլուծության ևս մեկ, այն էլ անվճար ծառայություն է։ Այս գործիքի միջոցով ընկերությունները կարող են հետևել տրաֆիկին, ինչը կնպաստի նախագծերի արդյունավետ առաջխաղացմանը: Ծառայության առանձնահատկություններից է հաճախելիության գնահատումն օրական, շաբաթական և ամսական կտրվածքով: Ծառայությունը հատկապես հարմար է նրանց համար, ովքեր աշխատում են մեդիա ոլորտում և զբաղվում են խմբագրական վերլուծությամբ:

Ինչպես Google Analytics-ի դեպքում, LiveInternet-ի հետ աշխատանքը սկսելու համար ևս անհրաժեշտ է հաշվիչ տեղադրել: Կայքի կոդում հաշվիչի տեղադրման եղանակը կախված է CMS-ից՝ ձեր կողմից օգտագործվող կայքի կոնտենտի ստեղծման, խմբագրման և կառավարման համար նախատեսված սկրիպտերից։

Yandex.Metrica

кошелек яндекс метрика

Տվյալների հետ աշխատելու շատ տարածված ծառայություն է նաև Yandex.Metrica- ն: Այն ամբողջությամբ անվճար ծառայություն է: Metrica–ն թույլ է տալիս տեսնել կայքի այցելուների բոլոր գործողությունները և դրա մասին հաշվետվություններ մշակել: Ծառայությունը բավականին ունիվերսալ է և հարմար է առցանց խանութների համար: Այն կօգնի ավելի լավ ճանաչել ձեր հաճախորդներին, ընդհանուր լեզու գտնել նրանց հետ: Ծառայության միջոցով հնարավոր է իմանալ, թե ինչպես են հաճախորդները գալիս կայք, ովքեր են և որտեղից են նրանք, ինչպես են որոնում, ինչ սարքերից են օգտվում և ամենակարևորը `ինչու են հեռանում:

Նյութը պատրաստվել է ԱՄԻ «Նովոստի–Արմենիա»– ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի Սպառողների շահերի պաշտպանության և ֆինանսական կրթման կենտրոնի (www.abcfinance.am) «Ֆինանսական գրագիտություն» համատեղ նախագծի շրջանակում։–0–

Partners News
Partners News
ԱՌԿԱ գործակալություն
Բաժնի այլ նյութեր
10:49
22 Դեկտեմբերի 2021
Ֆինանսական հորոսկոպ. կենդանակերպի որ նշաններին է 2022թ.-ին սպասվում հաջողություն և եկամուտ
Ծանոթացեք 2022թ.-ի ֆինանսական հորոսկոպին՝ եկամուտներն ու ծախսերը պլանավորելու համար
11:00
15 Դեկտեմբերի 2021
Թեստ. եկեք պարզենք` դուք «վարկամո՞լ» եք, թե՞ ոչ
Ուզու՞մ եք իմանալ, թե որքան եք կախված վարկերից։ Անցեք «Նովոստի–Արմենիա» գործակալության թեստը` հասկանալու համար, թե կարողանու՞մ եք ձեզ վերահսկել, թե՞ «վարկամոլությունն» արդեն դարձել է սովորություն։
10:26
03 Դեկտեմբերի 2021
«Վարկամոլություն», «շոփինգամոլություն», կամ ինչպե՞ս չդառնալ գայթակղության զոհ
Ինչու՞ են մարդիկ սկսել չափազանց հաճախ դիմել վարկային կազմակերպություններ փոխառու միջոցներ ստանալու համար, փորձել ենք պարզել վարկային կախվածության պատճառները, ինչպես նաև դրան դիմակայելու միջոցները
11:00
22 Նոյեմբերի 2021
Թեստ. ի՞նչ գիտեք դրամի և դրամական համակարգի մասին
Առաջարկում ենք անցնել «Նովոստի–Արմենիա» գործակալության թեստը` ստուգելով, թե որքան տեղեկացված եք ազգային արժույթի և դրամական համակարգի մասին։
10:45
17 Նոյեմբերի 2021
Ինչպես ճիշտ պարտքով գումար տալ. 8 պարզ խորհուրդ
8 խորհուրդ այն մասին, թե ինչպես է ճիշտ գումար պարտքով տալ, որպեսզի այն ձեզ հաստատ վերադարձնեն և դուք ստիպված չլինեք ծախսել ձեր թանկարժեք ժամանակն անբարեխիղճ պարտապաններին փնտրելու համար
11:00
04 Նոյեմբերի 2021
Թեստ. ՀԴՄ, ակցիզներ, տուրքեր. ստուգեք ձեր գիտելիքները հարկային ոլորտում
Առաջարկում ենք թեստ անցնել` իմանալու համար, թե որքան վստահ եք կողմնորոշվում հարկերի հետ կապված հարցերում։
11:51
26 Հոկտեմբերի 2021
Ինչպե՞ս չհայտնվել ֆինանսական ստրկության մեջ. 8 խորհուրդ
Այսօր որոշել ենք խոսել այն մասին, թե ինչպես կարելի է փողերի նկատմամբ սպառողական վերաբերմունքից անցնել կառավարման վերաբերմունքի, քանի որ հենց առաջինն ուղիղ տանում է ֆինանսական ստրկություն
10:17
12 Հոկտեմբերի 2021
Մանկական վճարային քարտ. ի՞նչ է դա և ինչի՞ համար է անհրաժեշտ
Ուզու՞մ եք ձեր երեխային սովորեցնել գրագետ օգտվել ֆինանսներից, ինչպես նաև տեղյակ լինել, թե ինչպես է նա տնօրինում գրպանի փողերը։ Հայաստանում արդեն կա նման հնարավորություն, դրանք երեխաների և պատանիների համար նախատեսված հատուկ վճարային քարտերն են։ Պարզաբանում ենք` ինչու է երեխաներին անհրաժեշտ սեփական վճարային գործիքը, ինչպես կարելի է այն օգտագործել և որտեղ ձեռք բերել
14:49
30 Սեպտեմբերի 2021
Կտակե՞լ, թե՞ նվիրատվություն անել. պարզում ենք տարբերությունը
Որոշել ենք անդրադառնալ Հայաստանում նվիրատվության ընթացակարգին և հնարավոր թաքնված կողմերին
10:15
15 Սեպտեմբերի 2021
ԿԲ-ն գործարկել է առավել շահավետ ֆինանսական ծառայություններ որոնելու հարթակ, պարզաբանում ենք՝ ինչպե՞ս է այն գործում
Զրուցել ենք ԿԲ ֆինանսական կրթման մասնագետ, կայքի փրոդաքտ մենեջեր Դավիթ Խառատյանի հետ այն մասին, թե քաղաքացիների առաջ ինչ հնարավորություն է բացում fininfo.am–ը և ինչու է անհրաժեշտ օգտվել դրանից ֆինանսական ծառայություն ընտրելիս
12:11
09 Սեպտեմբերի 2021
Ի՞նչ է պետք իմանալ ժառանգությունն ընդունելուց առաջ
Ի՞նչ է պետք իմանալ ժառանգությունն ընդունելուց առաջ
12:07
25 Օգոստոսի 2021
5 օգտակար digital գործիքներ` սկսնակների համար
Ներկայացնում ենք սոցցանցերում կոնտենտ, հրապարակումներ ստեղծելու և դիզայներական լուծումների անփոխարինելի գործիքներ