414.31
6.6
406.19
+28
Եղանակը Երևանում
Հայ

ՀԿԵ և ԲՖԻ համագործակցությունը հնարավորություն կտա մեծացնել բեռնաշրջանառությունը դեպի Հայաստան

14:12
09 Դեկտեմբերի 2011

Մեր ընկերությունը շատ սերտորեն աշխատում է «ՌԵ» ԲԲԸ բոլոր կառուցվածքային ստորաբաժանումների, հատկապես ՀԿԵ-ի հետ: Նախևառաջ՝ կցանկանայի շնորհակալություն հայտնել ՀԿԵ ղեկավարությանը՝ դեպի Հայաստան կանոնավոր և անխափան ռեժիմով բեռների ժամանակին տեղափոխման աշխատանքների կազմակերպման համար: Նաև ցանկանում են նշել ՀԿԵ-ի հետ արդյունավետ աշխատանքը Հայաստանից Ռուսաստան և հակառակը հայկական բեռների տեղափոխման կազմակերպման գործում: ՀԿԵ-ի ղեկավարության հետ կանոնավոր հանդիպումները թույլ են տալիս մեզ կարճ ժամկետներում լուծել խնդիրները, ինչը բարենպաստ կերպով է ազդում մեր փոխհարաբերությունների ընդհանուր ֆոնի վրա:

«Նովոստի-Արմենիա» - Նոյեմբերի 28-ին «ԲՖԻ»-ի և «ՀԿԵ»-ի միջև ստորագրված պայմանագիրը նպատակաուղղված է շարժակազմի տրամադրմանն ու երկաթուղային տրանսպորտով բեռնատարային գործընթացի կազմակերպմանը: Ի՞նչ դրական տեղաշարժեր եք ակնկալում աշխատանում այս պայմանագիրը կնքելուց հետո:

Խ. Մատչանով – Լրացուցիչ պլանով միջին օղակի, արտահանմամբ և ներկրմամբ զբաղվող ընկերությունների գրեթե բոլոր բեռնափոխադրումների կազմակերպման համար շարժակազմի սուր պակասի ֆոնի ներքո այս պայմանագիրն, առաջին հերթին, թույլ կտա ավելացնել Հայաստանի ուղղությամբ իրականացվող բեռնաշրջանառությունը, որը շարժակազմի պակասի պատճառով 2011 թ.-ի հունիսից կրճատվել է 30 տոկոսով: Միաժամանակ այս շարժակազմի աշխատանքը հանրապետության սահմաններից դուրս կհանգեցնի ՀԿԵ-ի եկամուտների աճին վագոնների օգտագործման նվազման հաշվին: Այս ժամանակակից պայմանագիրը թույլ կտա Հայաստանի բնակչությանը եղանակային պայմանների պատճառով Վերին Լարս հսկիչ անցակետի աշխատանքի դադարեցման հետևանքով չզգալ բեռների հոսքի նվազեցումը, թույլ կտա այլընտրանք ստեղծել ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներին:

Հիշեցնեմ, որ ըստ պայմանագրի՝ ՀԿԵ-ն մեզ հնարավորություն կտա փոխշահավետ պայմաններով օգտագործել ժամանակավորապես պարապուրդի մատնված շարժակազմը Կովկաս-Փոթի-Կովկաս և Կովկաս-Սամսուն (Թուրքիա)-Կովկաս լաստանավային ուղիներում: Ըստ պայմանագրի՝ «ԲՖԻ»-ն բարձումից տասն օր առաջ համապատասխան հայտ է ներկայացնում ՀԿԵ՝ դատարկ վագոններ տրամադրելու համար՝ նշելով վագոններ տալու մոտավոր ժամկետը, վագոնների տեսակը, քանակը, վայրը, ժամանման կայարանը: ՀԿԵ-ն ընդունում է հայտը և երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում «ԲՖԻ»-ին տեղեկացնում է համաձայնեցման արդյունքի մասին: Ըստ պայմանագրի՝ ՀԿԵ-ն, ըստ մեր հայտի, տրամադրում է վագոնները հայտի համաձայնեցման պահից մեկ օրվա ընթացքում:

«ԲՖԻ»-ն իր հերթին պարտավորվում է օգտագործել տրամադրված վագոնները կողմերի համաձայնեցված հայտին համապատասխան:

«Նովոստի-Արմենիա» - Որքանո՞վ է արդյունավետ գործում «Կովկաս նավահանգիստ – Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» երկաթուղային-լաստանավային ուղեգիծը, որով Հայաստան է բերվում բեռների մեծ մասը և որը մեր հանրապետության համար հատուկ նշանակություն ունի:

Խ. Մատչանով – Առաջին հերթին ուզում եմ հիշեցնել, որ որպես միջազգային երկաթուղային-լաստանավային ուղեգծի օպերատոր՝ «ԲՖԻ»-ն իր գործունեությունը սկսել է 2007 թ.-ի մայիսին հենց «Կովկաս նավահանգիստ – Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» երկաթուղային-լաստանավային ուղեգծում: Սա, մեր կարծիքով, առաջին խոշոր և բավականին հաջողված միջազգային նախագիծն էր:

«Կովկաս նավահանգիստ Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» միջազգային տրանսպորտային միջանցքը Հայաստանի ուղղությամբ հետագայում ևս թույլ է տալիս տեղափոխել անհրաժեշտ բոլոր բեռները ամենակարճ ժամկետներում և նվազագույն ծախսերով: Այս լաստանավային ուղեգծում տեղափոխումն իրականացնում է «գետ-ծով» դասի (RO-RO ship) «СМАТ» բազմապրոֆիլ երկաթուղային-լաստանավային նավը:

Այն ունի ոչ մեծ «դրաֆտ», որը հնարավորություն է տալիս մուտք գործել նավահանգիստ փոքր խորությունից, մասնավորապես՝ Կովկաս նավահանգիստ: Լաստանավը տեղավորում է 50 ցիստեռն (50 հացահատիկի վագոն) կամ 40 ունիվերսալ փակ վագոն, 21 220 ֆութանոց կոնտեյներներ: Լաստանավը կարելի է օգտագործել որպես ավտոմոբիլային՝ մինչև 80 մեքենայի բեռնմամբ, ինչպես նաև ոչ մեծ բեռներ տեղափոխելու համար: Այն նախատեսված է 1520 մմ երկաթուղագիծ ունեցող, ինչպես նաև 1435 մմ եվրոպական երկաթուղագիծ ունեցող վագոնների տեղափոխման համար:

Ցավոք, համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի հետևանքները մինչև հիմա անդրադառնում են մեր աշխատանքի վրա, միջոցների պակաս է նկատվում վաճառողների և գնորդների միջև բեռնաշրջանառության ավելացման համար, ինչի հետևանքով նվազում է բեռնափոխադրումների ծավալը: Միևվնույն ժամանակ, բեռնափոխադրումների ծավալների աճի միտումների կրճատումը խորացվում է նաև բեռնատար վագոնների սուր դեֆիցիտով:

Ինչպես հայտնի է, այս տարի «ՌԵ» ԲԲԸ-ի ողջ շարժակազմը փոխանցվել է մասնավոր օպերատորական ընկերությունների: Այս կապակցությամբ դեռևս չկա կազմակերպվածություն այս ընկերությունների աշխատանքում, և այժմ ոչ միշտ է հնարավոր օպերատիվ կերպով և ժամանակին շարժակազմ ստանալ բեռը տեղափոխելու համար: Իսկ եթե բեռը տեղափոխվում է Հայաստան կամ ԱՊՀ երկրներ, այսինքն շարժակազմը դուրս է գալիս ՌԴ տարածքից, ապա շարժակազմի սեփականատերը ոչ միշտ է համաձայնում տրամադրել անհրաժեշտ վագոնները: Այսպիսով, շուկայում երկաթուղային վագոնների արհեստական դեֆիցիտ է ստեղծվում:

Կարճ ժամկետներում «ՌԵ» վագոնների պարկը սեփականատերերին տրամադրելը խախտեց վագոնների տրամադրման, վերադարձի, վագոնների պահպանման գործող համակարգը և վագոններն օգտագործելու համակարգի շատ այլ հարցեր: Այս ամենը հանգեցրեց վագոնների պարկի դեֆիցիտի շղթայաձև ռեակցիայի, ինչի մասին խոսում էին ՌԴ նախագահն ու վարչապետը:

 «Նովոստի-Արմենիա» - Ինչպիսի՞ն է հայկական ուղղությամբ ձեր ընկերության բեռնափոխադրումների դինամիկան:

Խ. Մատչանով –  Այսօրվա դրությամբ դեպի Հայաստան Կովկաս նավահանգստի միջոցով բեռնաշրջանառությունը նվազել է 40 տոկոսով: Այժմ իրավիճակն այնպիսին է, որ լաստանավերը ստիպված են վնասով աշխատել՝ մեկ երթուղու ժամանակ տեղափոխելով 10-25 վագոն՝ նախատեսված 40-ի փոխարեն: Կրճատվել է նաև շարժման ինտերվալը, այժմ ամսվա ընթացքում երկու երթուղի է իրականացվում՝ նախատեսված չորսի փոխարեն: Սակայն չնայած փոքր ծանրաբեռնվածությանը, լաստանավերը կանոնավոր կերպով շարժվում են Կովկաս-Փոթի-Հայաստան ուղեգծով: Մենք հասկանում ենք, որ դեպի Հայաստան բեռների տեղափոխման երթուղիների թիվը սահմանափակ է:

«Նովոստի-Արմենիա» - Ի՞նչ հիմնական դժվարությունների հետ է բախվում ձեր ընկերությունը դեպի Հայաստան բեռնափոխադրումներ իրականացնելիս:

Խ. Մատչանով – Դեպի Հայաստան բեռնափոխադրումներ իրականացնելիս դժվարությունները բավականին շատ են: Դա և վագոններ չտրամադրելն է, օրինակ երբ 2011 թ.-ի հունվարին մենք պետք է հանրապետություն տեղափոխեինք 200 վագոն բեռ, սակայն մեզ ընդամենը 30 վագոն էր տրամադրվել, դա և շարժակազմի դեֆիցիտն է, որը նկատվում է 2011 թ.-ի հունիսից, ինչպես նաև վառելիքի և այլ քսանյութերի, նավահանգիստներում մեր նավերի սպասարկման սակագների մշտական աճն է:

Վերը նշված և մյուս բոլոր խնդիրները լուծվում են մեր կողմից աշխատանքային կարգով բանակցությունների միջոցով: Այժմ հիմնական դժվարությունը բեռնափոխադրումների ծավալների բացակայությունն է: Կովկաս-Փոթի-Կովկաս լաստանավային ուղեգծում մենք ամսական կարող ենք իրականացնել 6 երկկողմ երթուղի՝ ապահովելով բեռների տեղափոխումը, Կովկաս նավահանգստում անցնելով մաքսային ընթացակարգերը, պահեստում տեղադրելով բեռները:

Սակայն շարժակազմի բացակայության պատճառով, որն անհրաժեշտ է մեզ բեռների հոսքը սպասարկելու համար, մեր ընկերությունը չի կարողանում երկաթուղային վագոններ տրամադրել բարձելու համար: Չկան վագոններ, չկա բեռների հոսք, համապատասխանաբար չկա նաև լաստանավերի աշխատանք:-0-

Ծանոթացեք լուրերին առաջինն ու քննարկեք դրանք մեր Telegram-յան ալիքում

Partners News
ԱՌԿԱ գործակալություն
Բաժնի այլ նյութեր
14:16
24 Մայիսի 2022
ARARAT թանգարանն ավանդաբար միանում է «Թանգարանների գիշեր» ակցիային. որքանո՞վ են կարևոր նման նախաձեռնությունները (ՖՈՏՈ)
Երևանի կոնյակի գործարանի ARARAT թանգարանի ղեկավար Առնո Թադևոսյանը հարցազրույցի շրջանակում պատասխանել է մի քանի հարցի, որոնք վերաբերում են նման նախաձեռնությունների կարևորությանը, նա նաև խոսել է թանգարանի նոր ծրագրերի մասին
21:15
21 Մարտի 2022
33 հարց` հայտնի աճպարար Արամ Ղարիբյանին (ՎԻԴԵՈ)
Խաղաքարտերի նկատմամբ սերն Արամին սովորեցրին անհավանական ֆոկուսներ, որոնք անտարբեր չթողեցին նաև մեր նկարահանող խմբին. ՎԻԴԵՈ
19:37
01 Հունվարի 2022
Հասմիկ Կարապետյանը` անցյալի սխալների, ամուսնու և շատ գումար աշխատելու մասին. ԱՆհարմար հարցեր (ՎԻԴԵՈ)
Հասմիկ Կարապետյանը` անցյալի սխալների, ամուսնու և շատ գումար աշխատելու մասին. ԱՆհարմար հարցեր. ՎԻԴԵՈ
21:56
16 Դեկտեմբերի 2021
DJ Վակցինան` լեսբի լինելու բամբասանքի, ընկերներ կորցնելու և քաղաքականության մասին (ՎԻԴԵՈ)
Այս անգամ մեր ԱՆհարմար հարցերի պատասխանները հղել ենք DJ Վակցինային։ Զրուցել ենք բնավորության վատ գծերից ու սովորություններից, բամբասանքներից, քաղաքական գրառումներից, երեխաներից, երազանքներից և այլ. ՎԻԴԵՈ
14:18
13 Դեկտեմբերի 2021
Բարեգործությունից դեպի բիզնես․ Հայաստանում գործարկվել է Khachen քրաուդֆանդինգային հարթակը (ԷՔՍԿԼՅՈՒԶԻՎ)
Հայաստանում գործարկվել է Khachen նոր՝ սոցիալական պատասխանատվությամբ քլաուդֆանդինգային հարթակը, որի նպատակն է վերականգնել և զարգացնել միկրո և փոքր բիզնեսը հանրապետության տարածքում
16:58
06 Դեկտեմբերի 2021
Covid-19 համավարակը դարձավ Արդշինբանկի ամենաուժեղ աջակիցը բանկի թվային տրանսֆորմացիայի գործում․վարչության նախագահ
Արդշինբանկի Վարչության նախագահ Արտակ Անանյանի հարցազրույցը Financial Times-ի The Banker ամսագրում՝ Տարվա լավագույն բանկը ճանաչվելու կապակցությամբ
11:09
11 Նոյեմբերի 2021
«Գալաքսին» թիմով հաջողության հասնելու պատմություն է. Արամ Խաչատրյան
«Փոքր թիմից` Հայաստանի խոշոր գործատու». «Նովոստի Արմենիա» լրատվական գործակալության հետ զրույցում «Գալաքսի» ընկերությունների խմբի համահիմնադիր և գլխավոր տնօրեն Արամ Խաչատրյանն ամփոփել է ընկերության 22 տարվա գործունեությունը
11:55
24 Օգոստոսի 2021
Վերափոխումն և վստահությունը կարևոր նշանակություն ունեն ժամանակակից բանկային ոլորտում հաջողության հասնելու համար . Արտակ Հանեսյան
Հեղինակավոր GlobalMarkets ամսագրի հետ հարցազրույցում Ամերիաբանկի գլխավոր տնօրեն Արտակ Հանեսյանը խոսում է բանկի ռազմավարության,  հայկական շուկայում բանկի ունեցած դիրքի, հաջողությունների և անելիքների մասին
14:53
07 Մայիսի 2021
Փաշինյանը փորձելու է Ռուսաստանին հեռացնել տարածաշրջանից. Հրանտ Մելիք-Շահնազարյան (ՎԻԴԵՈ)
«Նովոստի–Արմենիա»–ի Youtube–յան ալիքով հեռարձակվող «Հատուկ կարծիք» հաղորդաշարի շրջանակում քաղաքագետ Հրանտ Մելիք–Շահնազարյանի հետ զրուցել ենք այն մասին, թե ինչ քաղաքական զարգացումներ կարող են սպասվել մեզ առաջիկա ամիսներին. ՎԻԴԵՈ
14:37
30 Ապրիլի 2021
Բորիս Ֆոկին. Հայաստանն ունի առավելություն, որը կդարձնի երկիրը համաշխարհային առաջնորդ գոյատևելու հարցում սթրեսի և անորոշության պայմաններում
Hay'Li Human Development–ի համահիմնադիր, Abakus մենթալ թվաբանության կենտրոնի հիմնադիր և CIS Armenia International School–ի համահիմնադիր Բորիս Ֆոկինը խոսել է Հայաստանի ապագայի, նրա առավելությունների և այն մասին, թե  ինչու է Հայաստանը դեպի իրեն ձգում ոգով ուժեղ մարդկանց
18:17
22 Ապրիլի 2021
Ի՞նչ պետք է անի Հայաստանը տնտեսական «հրաշքին» հասնելու համար. Տիգրան Արզաքանցյանը՝ բիզնեսի մասին. ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ (ՎԻԴԵՈ)
ԱԺ նախկին պատգամավոր,  «Ցար Տիգրան» բրենդի հիմնադիր Տիգրան Արզաքանցյանն անդրադարձել է Հայաստանում ստեղծված տնտեսական իրավիճակին ու այն ճանապարհներին, որոնք կօգնեն հաղթահարել մերօրյա բարդությունները. ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ. ՎԻԴԵՈ
15:54
22 Ապրիլի 2021
Ամերիաբանկի խորհրդի անկախ անդամ Ֆիլիպ Լինչ. հաջողությունը գործոնները կառավարելու և վերահսկելու ունակությունն է (ՎԻԴԵՈ)
Ամերիաբանկի խորհրդի անկախ անդամ Ֆիլիպ Լինչն անդրադարձ է կատարել մի շարք թեմաների. Հայաստանի տնտեսության զարգացման միտումները, Ամերիաբանկի հաջողության գրավականը, մասնավորապես` կառավարման կայուն և ուժեղ համակարգն ու զարգացման հեռանկարները. ՎԻԴԵՈ