ԵՐԵՎԱՆ, 29 մարտի./Նովոստի–Արմենիա/. Pepsi ընկերությունը 14 տարվա մեջ առաջին անգամ ներկայացրել է նոր տարբերանշան և հայտարարել ապրանքանիշի նոր դարաշրջանի մեկնարկի մասին։
Ընկերությունը նոր դիզայնը գլոբալ մակարդակում կներկայացնի հաջորդ տարվանից։ Նոր տարբերանշանը կոչված է սպառողների մեջ սերմանել «մեծ էներգիա, վստահություն և խիզախություն»:
Pepsi-ն ներկայացրել է նոր լոգոն և վիզուալ ինդենտիֆիկացման համակարգը, որը կօգտագործվի այս աշնանն ապրանքանիշի 125-ամյակի կապակցությամբ ԱՄՆ-ում և Կանադայում, իսկ համաշխարհային շուկայում կհայտնվի 2024 թվականին, հայտնել են ամերիկյան ընկերության մամուլի ծառայությունից։ Սա Pepsi-ի կուլտային լոգոյի առաջին թարմացումն է 14 տարվա ընթացքում, նշում են ընկերությունից։–0–
Միայն 1918թ. առաջին անգամ պատմության ասպարեզ մուտք գործած արհեստածին Ադրբեջանը չի կարող ունենալ ոչ միայն տարածքային ամբողջականություն, այլ նաև գոյության իրավունք, հայտարարել է իրանագետ Վարդան Ոսկանյանը