Երևանյան «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի հողթողը թուրքական ֆիլմ է
![Երևանյան «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի հողթողը թուրքական ֆիլմ է Երևանյան «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի հողթողը թուրքական ֆիլմ է](/upload/iblock/ff1/v4a2r6u3ixtcy6x2vfwdt3yxz3llxgf4.jpg)
«Ոսկե ծիրան» յոթերորդ միջազգային կինոփառատոնի «Միջազգային խաղարկային ֆիլմ» մրցութային ծրագրի հաղթող է ճանաչվել թուրք կինոռեժիսոր Ռեհ Էրդեմի «Կոսմոս» ֆիլմը, լրագրողներին տեղեկացրել է կինոփառատոնի գլխավոր տնօրեն, ռեժիսոր Հարություն Խաչատրյանը:
«Ոսկե ծիրան» յոթերորդ միջազգային կինոփառատոնը անցկացվել է Երևանում հուլիսի 11-18-ը: Փառատոնի երեք մրցութային ծրագրերում 45 ֆիլմ է ներառվել:
«Կինոփառատոնի ամենամեծ հաջողությունն ազնվությունն են համարում: Շատ արդար ընտրություն է կատարվել՝ առանց քաղաքականության և արտաքին միջամտությունների», - ասել է Խաչատրյանը:
Ժյուրիի որոշմամբ՝ «Միջազգային խաղարկային կինո» անվանակարգում «Արծաթե ծիրան» մրցանակի է արժանացել բելառուս ռեժիսոր Սերգեյ Լոզնիցայի «Իմ ուրախություն» ֆիլմը:
«Միջազգային վավերագրական կինո» մրցույթում «Ոսկե ծիրան» մրցանակի է արժանացել Պավել Կոստոմարովի «Երկուսով» ֆիլմը: Շվեյցարացի ռեժիսոր Վադիմ Յենդրեյկոյի «Հինգ փղերով կինը» ֆիլմն արժանացել է «Արծաթե ծիրանի»:
«Հայկական համայնապատկեր» մրցույթում հաղթող է ճանաչվել Արման Երիցյանի և Իննա Սահակյանի «Հայաստանի վերջին լարախաղացը» ֆիլմը: «Արծաթե ծիրանի» է արժանացել Կոմս Շահբազյանի «Այստեղ` ներքևում» ֆիլմը, հատուկ հիշատակման է արժանացել Նիկոլայ Դավթյանի «Քեռի Վալյա» ֆիլմը, որը նվիրված է խաղարկային և անիմացիոն կինոյի բեմադրող-նկարիչ, Հայկական ԽՍՀ-ի վաստակավոր նկարիչ Վալենտին Պոդպոմոգովին:
Կինոքննադատների միջազգային ֆեդերացիայի ժյուրիի մրցանակին (FPRESCI) արժանացել է Յասմիլա Ժբանիչի «Ճանապարհին» ֆիլմը (Բոսնիա և Հերցեգովինա):
Էկումենիկ ժյուրին իր մրցանակը հանձնել է Սուրեն Բաբայանի «Մի նայիր հայելուն» ֆիլմին, Եկեղեցիների անկախ ժյուրիի պատվոգրի է արժանացել Ալեքսեյ Պոպոգրեբսկու «Ինչպես անցավ այս ամառը» ֆիլմը:
Հայ ռեժիսոր Մարատ Սարգսյանի «Լեռնավան» ֆիլմը դարձել է կրկնակի մրցանակակիր, այն արժանացել է հայտնի գրող Հրանտ Մաթևոսյանի անվան հատուկ մրցանակի և ճանաչվել է լավագույնը Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան գրասենյակի կարճամետրաժ ֆիլմերի մրցույթում:
FPRESCI-ի ժյուրիի նախագահ, իտալացի կինոքննադատ և լրագրող Լուչիանո Բարիզոնեն նշել է փառատոնի բարձր մակարդակը:
«Բոլորս գիտենք, որ շատ փառատոններ ժամանակի ընթացքում կոմերցիոն են դառնում, և այս ֆոնի ներքո փառատոնները, որոնց ժամանակ արվեստը առաջին պլան է մղվում, առավել արժեքավոր են», - ասել է Բարիզոնեն:
Խոսելով «Հայկական համայնապատկեր» մրցույթի առանձնահատկությունների մասին՝ մրցութային ժյուրիի նախագահ, արվեստագիտության դոկտոր Արմեն Մեդվեդևը ընդգծել է, որ ծրագիրը բավականին արժանավոր էր:
«Ես չեմ իդեալականացնի ծրագիրը, սակայն այն շատ արժանավոր էր: Չկար ոչ մի ֆիլմ, որը ժյուրիի շրջանում անհարմարության զգացում առաջացներ», - ասել է Մեդվեդևը:
Միաժամանակ կինոգետը նշել է ժամանակակից հայկական կինեմատոգրաֆի որոշ թերությունները, մասնավորապես՝ սեփական ավանդույթների անբավարար շեշտադրումը:-0-