Հայ փրկարարները դիտարկում են ինժեներային ծանր տեխնիկայի և ավիացիայի օգտագործման տարբերակները Հայաստանի հյուսիսի սողանքային գոտում գտնվող մեքենաները դուրս բերելու համար, հայտնում է ՀՀ ԱԻՆ մամուլի ծառայությունը:
«Բանակցություններ են տարվում հողազանգվածի տակ հայտնված մեքենաները «Հարավկովկասյան երկաթուղու» կռունկների և ՀՀ Պաշտպանության նախարարության ուղղաթիռների օգնությամբ դուրս բերելու վերաբերյալ»,- ասվում է հաղորդագրության մեջ:
Ներկա դրությամբ սողանքային գոտին բաժանված է 5 տեղամասի, որտեղ աշխատում են տարբեր մարզերից ներգրավված փրկարարներ`մի քանի հերթափոխով:
Փրկարարական աշխատանքները սողանքային գոտում շարունակվում են: Դեպքի վայր են ժամանում մերձակա շրջանների և մարզերի փրկարարական նոր ուժեր:
Կիրակի Այրում երկաթուղային կայանին հարող ճանապարհին (հայ-վրացական սահմանից ոչ հեռու) 130 մետր երկարությամբ և 60 մետր բարձրությամբ սողանքային զանգվածներ են իջել: Սողանքի տակ են հայտնվել 35 ավտոմեքենաներ:
Մինչ այս պահն անհետ կորած է համարվում հինգ մարդ՝ Վրաստանի երկու քաղաքացիներ՝ 1992 թ. ծնված Արթուր Հակոբյանը և 1949 թ. ծնված Գուրգեն Հակոբյանը, Երևանի բնակիչներ Արմեն և Մեխակ Սորսումատյանները (1973 և 1964 թթ. ծնված) և Լճկաձոր գյուղի բնակիչ (որի մոտակայքում է տեղի ունեցել սողանքը)՝ 1939 թվականի ծնված Նորիկ Միրզոյանը:
Սողանքի հետևանքով Վանաձոր-Բագրատաշեն միջպետական մայրուղու հատվածն անանցանելի է դարձել, ինչի կապակցությամբ իշխանություններն առաջարկում են բնակիչներին անհրաժեշտության դեպքում օգտվել Վանաձոր-Դիլիջան-Իջևան-Բագրատաշեն շրջանցիկ ճանապարհից:
Հայաստանի ԱԻՆ-ը դեռ սեպտեմբերի 30-ին հայտարարել էր սողանքային երևույթների ակտիվացման մասին Երևան-Վանաձոր-Նոյեմբերյան մայրուղու 83-րդ կիլոմետրում, որտեղ ճանապարհը ծածկվել էր 3 հազ խորանարդ մետր ծավալով սողանքային զանգվածներով: Ճանապարհը մաքրվել էր, սակայն սողանքի վտանգը չէր վերացել:
Բնական աղետի վերաբերյալ ահազանգ ստանալուց անմիջապես հետո Հայաստանի վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի որոշմամբ ստեղծվել է օպերատիվ շտաբ սողանքային գոտում գտնվող մարդկանց աջակցություն ցուցաբերելու նպատակով: -0-Ն.Ա.