GNC-Alfa-ն ավարտել է Երևան-Մասիս-Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղու անցկացումը

03.09.2010, 15:26
GNC-Alfa-ն ավարտել է Երևան-Մասիս-Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղու անցկացումը
GNC-Alfa-ն ավարտել է Երևան-Մասիս-Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղու անցկացումը

GNC-Alfa ընկերությունն ավարտել է երկաթուղու երկայնքով Երևան-Մասիս-Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղու անցկացումը: Վերջին մալուխի խորհրդանշական զոդումը տեղ է ունեցել ուրբաթ Արարատում:

Երևան-Մասիս-Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղու անցկացման աշխատանքները մեկնարկել էին աշնանը «Հարակովկոսյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի և GNC-Alfa ընկերության միջև մարտին ստորագրված համագործակցության շրջանակներում:

Ինչպես պաշտոնական արարողության ժամանակ նշեց GNC-Alfa-ի գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը, մալուխի անցկացման աշխատանքները սկսվել են հուլիսին, և այսօր շահագործման է հանձնվում 50,5 կմ երկարություն ունեցող առաջին հատվածը, որն օպտիկամանրաթելային ցանցով կապահովի Երևան, Արարատ, Մասիս, Վեդի քաղաքները:

«Երկու միլիոն դոլար ընդհանուր արժողությամբ նախագիծը ներառում է ցանցի հետագա ընդլայնում, մասնավորապես՝ արդեն իրականացվում են Չարենցավան, Սևան, Հրազդան, Դիլիջան, ինչպես նաև Էջմիածին և Արմավիր ուղղություններով օպտիկամնաթելային մալուխի անցկացման աշխատանքները», - ասաց Ֆարամազյանը՝ չբացառելով մինչև Զոդ ցանցի ընդլայնման հնարավորությունը:

Նրա խոսքերով՝ դա թույլ կտա ընկերությանը մինչև Հայաստանի հարավային շրջաններ հասցնել այդ բնակավայրերի համար աննախադեպ ցանց՝ վայրկյանում 10 գիգաբիթ արագությամբ, ինչը թույլ կտա ոչ միայն մերձակա բնակավայրերի բնակիչներին ապահովել բարձր արագություն ունեցող ինտերնետով, այլև տվյալների փոխանցման ծառայություններ տրամադրել:

Ֆարամազյանը նշեց, որ մինչև տարեվերջ նախատեսվում է նաև շահագործման հանձնել Երևան-Եղվարդ-Աբովյան-Չարենցավան-Հրազդան-Սևան-Դիլիջան հատվածի ցանցը, ինչպես նաև ավարտել Մասիս-Էջմիածին-Արմավիր հատվածի շինարարությունը:

ՀԿԵ-ի գլխավոր ինժեներ Սերգեյ Հարությունյանն իր հերթին նշեց, որ ընկերության բեռնափոխադրումների շուրջ 40 տոկոսը բաժին է հասնում այնպիսի հատվածների, ինչպիսիք են Արարատը, Հրազդանը, Սևանը, Զոդը, որոնք տեղեկատվության փոխանակման ժամանակակից համակարգի կարիք ունեին, որը կապված է գնացքների երթևեկության և կառավարման համակարգի ներդրման հետ:

«Բացի փոխադրումների ավտոմատացումից, համակարգը կօգտագործվի նաև ներքին նպատակների, մասնավորապես՝ ժամանակակից կապ ապահովելու, տարբեր գործընթացների ավտոմատացման համար, այդ թվում նաև՝ ուսուցման ծրագրերի գործնական իրագործման, վառելիքի վերահսկման, տոմսերի էլեկտրոնային ձևակերպման համար», - ասաց Հարությունյանը:

Նա նշեց, որ հիմնական ուղղությունների և մինչև Զոդ փոքր հատվածի (շուրջ 200 կմ) շինարարությունից հետո ՀԿԵ-ի ենթակառուցվածքն ամբողջովին կզինվի ժամանակակից էլեկտրոնային համակարգով:

GNC-Alfa ընկերությունը հիմնվել է 2007 թվականին։ Ընկերության գործունեության հիմնական ուղղությունները հեռահաղորդակցման մայրուղային ցանցերի կառուցումն ու շահագործումը և տրանսպորտային ցանցի ծառայությունների տրամադրումն է։ GNC-Alfa-ն արդեն ավարտել է Իրանից Երևան օպտիկամանրաթելային մայրուղային մալուխի շինարարությունը, ինչպես նաև երկու ելք է ապահովել Վրաստանից:

«Հայկական երկաթուղիների» կոնցեսիոն կառավարումն իրականացնում է «ՀԿԵՈՒ» ՓԲԸ-ն՝ «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ հարյուրտոկոսանոց դուստրը: ՀԿԵՈՒ-ն իր բալանսում ընդունել ՀԵՈՒ շարժակակազմը 2008թ. հունիսի մեկից՝  «Հայկական երկաթունիներ» պետական ՓԲԸ-ն 30 տարի ժամկետով փոխանցման, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով 2008թ. փետրվարի 13-ի կոնցեսիոն պայմանագրին համապատասխան։--0--