ԵՐԵՎԱՆ, 25 սեպտեմբերի. /Նովոստի-Արմենիա/. Հայ-թուրքական սահմանի (Ախուրյան կայան) ԼոգիստականՆավաստի միջազգային կենտրոնը կարող է սպասարկել տարեկան 6-8 մլն. տոննա բեռ, ուրբաթ «Նավաստի» միջազգային մամուլի կենտրոնում տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսում հայտարարեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ Մարատ Խարկով։
Հայաստանի և Թուրքիայի դիվանագիտական հարաբերությունների նորացման և երկու երկրների միջև երկաթուղային հաղորդակցության վերականգնման աշխուժացման կապակցությամբ «Հարավկովկասյան երկաթուղին» Միջազգային էգոիստական կենտրոնի համար դուստր ձեռնարկություն ստեղծելու մասին որոշում է ընդունել: Ապագա կենտրոնի խնդիրը փոխադրումների կազմակերպման համակարգի ձևավորումն է հարմար երթուղով, սեղմ ժամկետներում, նվազագույն ծախսերով, ինչպես նաև փոխանցման առարկայի համար նվազագույն վնասով:
Միջազգային էգոիստական կենտրոնը ստեղծվել է Ախուրյանի սահմանային կայանի հիման վրա, որը վարձակալությամբ տրվելու է ստեղծվելիք ձեռնարկությանը:
Ինչպես նշեց Խարկով, ՀԵՌՈՒ-ն արդեն որոշ աշխատանքներ է ձեռնարկել Ախուրյան կայանում, մասնավորապես, կայանն ազատվել է այնտեղ գտնվող «հիվանդ» վագոններից, նախագծման աշխատանքներ են տարվում վարչական շենքերի, այդ թվում՝ մաքսային և սահմանամերձ ծառայությունների վերականգնման ուղղությամբ։
«ՀԵՌՈՒ-ն նախատեսում է հոկտեմբերին ճանապարհային տնտեսության շինմոնտաժային աշխատանքներ սկսել տվյալ ուղղությամբ, ինչը կպահանջի ուղիների վերակառուցում և ենթակառուցվածքի վերականգնում։ Աշխատանքները սկսում ենք արդեն հոկտեմբերին, արդեն հավանություն ենք ստացել և աշխատում ենք այդ ուղղությամբ»,- ասաց Խարկով։
Միաժամանակ նա նշեց, որ էգոիստական կենտրոնի աշխատանքի տեխնոլոգիաները կտարբերվեն ավելի վաղ գործողներից, մասնավորապես, աշխատանքները կտարվեն առանց բեռների անվազույգերի փոխարինման, ինչն արդեն տեխնոլոգիապես որոշված է։
«Եթե առաջ մենք փոխում էինք անվազույգերը, ապա այսօր որոշ ուղիներում կանցկացվի հացահատիկի անցկացում, ապրանքի տեղափոխում թուրքական վագոններից դեպի ռուսականներն ու հայկականները։ Նկատի առնելով ժամանակակից տեխնիկան՝ բեռների տեղափոխումը կիրականացվի ավելի արագ, քան անվազույգերի փոխումը»,- ասաց Խարկով։
Ըստ նրա, նման մոտեցումը պայմանավորված է այն փաստով, որ չափերով ՀԵՌՈՒ գնացքը պատրաստ չէ ամբողջությամբ անցնել Թուրքիայի տարածք՝ թուրքական և ռուսական կողմից շարժական կազմի նկատմամբ առկա տարբեր պահանջների պատճառով։
Նա հայտնեց նաև, որ արդեն ստացվել է բեռնափոխադրումների ենթադրելի ծավալը, որը, համաձայն նախնական հաշվարկների, կկազմի տարեկան 6-8 մլն տոննա, միաժամանակ զուգահեռ հաշվարկներ են կատարվում, դիտարկվում է բեռների և ապրանքների տեսակը։
«Նախագծի մանրամասն վերլուծությունից և կազմումից հետո նախատեսվում է, որ լոգիստականկոսմետիկայի կենտրոնի կառուցման համար ներդրումները 2009 թվականին կկազմեն մոտ 50 մլն ռուբլի»,- ասաց Խարկով։
Միաժամանակ նա ընդգծեց, որ ՀԵՌՈՒ-ն չի դիտարկում ներդրումային նախագծերում փոփոխություններ կատարելու հնարավորությունը՝ սահմանի բացման կապակցությամբ։
«Առկա են նախատեսված ներդրումներ կոնցեսիան պայմանագրին համապատասխան։ Տվյալ նախագծի հիմնական խնդիրը գործընկերների և մասնավոր հատվածի ներգրավումն է, ինչի կապակցությամբ կոսմետիկայի կենտրոնը կառուցվում է մասնավոր ընկերության հետ համագործակցությամբ»,- ասաց Խարկով։
Ինչ վերաբերում է Թուրքիայի հետ պայմանավորվածություններին, ապա ՀԵՌՈՒ կողմից նման բանակցություններ չեն անցկացվել։
Ինչպես հայտնեց ՀԵՌՈՒ գլխավոր տնօրեն Շևքեթ Շայդուլլինը, հայ-թուրքական սահմանում Լոգիստական միջազգային կենտրոնի ստեղծմանը նախատեսվում է տրամադրել 90 մլն ռուբլի։
«Հայկական երկաթուղիների» կոնցեսիոն կառավարումն իրականացնում է «ՀԿԵՈՒ» ՓԲԸ-ն՝ «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ հարյուրտոկոսանոց դուստրը: ՀԿԵՈՒ-ն իր բալանսում ընդունել ՀԵՈՒ շարժակակազմը 2008թ. հունիսի մեկից՝ «Հայկական երկաթուղիներ» պետական ՓԲԸ-ն 30 տարի ժամկետով փոխանցման, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով 2008թ. փետրվարի 13-ի կոնցեսիոն պայմանագրին համապատասխան։--0—