ՀԿԵՈՒ-ն ծրագրում է հեռավոր հաղորդակցություններում ուղևորների հոսքի աճ ապահովել 18 տոկոսի սահմաններում

18.07.2009, 14:18
ՀԿԵՈՒ-ն ծրագրում է հեռավոր հաղորդակցություններում ուղևորների հոսքի աճ ապահովել 18 տոկոսի սահմաններում
ՀԿԵՈՒ-ն ծրագրում է հեռավոր հաղորդակցություններում ուղևորների հոսքի աճ ապահովել 18 տոկոսի սահմաններում

Հարավկովկասյան երկաթուղին (ՀԿԵՈՒ) ծրագրում է հեռավոր հաղորդակցություններում ուղորների հոսքի աճ ապահովել նվազագույնը նախորդ տարվա մակարդակում՝ 18 տոկոսից ոչ պակաս, լրագրողներին տեղեկացրեց ՀԿԵՈՒ գլխավոր տնօրեն Շևկեթ Շայդուլլինը՝ պատասխանելով «Նովոստի-Արմենիա» գործակալության հարցին:

«Մենք առավելագույնն ենք նպատակաուղղված ուղևորափոխադրումների ծավալների ավելացման վրա, քանի որ դա՝ տոմսերի հասույթից և վաճառքից ստացված մեր եկամտային մասն է», - ասաց նա՝ նշելով, որ ընթացիկ տարվա վեց ամսվա ընթացքում ուղևորների շրջանառության ծավալն ավելացել է 36 տոկոսով:

Շայդուլլինը նշեց, որ ՀԿԵՈՒ-ն այսօր աշխատում է համալիր ծառայությունների տրամադրման ուղղությամբ՝ հաշվի առնելով գինն ու որակը, ինչպես նաև սպասարկման տարբեր կատեգորիաները:

Հարավկովկասյան երկաթուղիների «Հայաստան» ֆիրմային գնացքը հուլիսի 15-ին ուղևորվեց Երևան- Բաթումի երթուղով: Գնացքում 120 ուղևոր կար: Վագոններում օդորակիչներ են տեղադրված, և լրիվ ծանրաբեռնվածության դեպքում այն կկարողանա 480 մարդ տեղափոխել:

Շայդուլլինը նշեց, որ նոր վագոնների տեխնիկական պարամետրերը համապատասխանում են ժամանակակից պահանջներին և էականորեն տարբերվում են նախորդ տարվա վագոններից:

Նրա խոսքերով, այսօրվա սխեման նախատեսում է քնելու վագոնների, կուպեների և ընդհանուր վագոնների, ինչպես նաև բարձրագույն հարմարավետությամբ վագոնների առկայությունը: «Սա հետագայում վագոնների տեսակների կատարելագործման մոտեցումներն են, որոնք մենք պետք է տրամադրենք», - ասաց նա:

Այս տարի առաջին անգամ ՀԿԵՈՒ-ն գործարկում է VIP-վագոն կամ բարձրագույն հարմարավետությամբ սրահ, որը նախատեսված է յոթ մարդու համար, այնտեղ կա բար և ռեստորան, մեծ սեղան, երկտեղանի մահճակալներ և հեռուստացույց: Ողջ վագոնի արժեքն է 500 հազար դրամ՝ ներառյալ ճանապարհին տրամադրվող սնունդը:

Շայդուլլինը նշեց, որ եթե բարձրագույն հարմարավետությամբ վագոնը դուր գա ուղևորներին, ապա կարելի կլինի համապատասխան միջոցներ ներդնել և հնարավոր է՝ նման վագոնների առանձին կազմ գործարկել՝ լավագույն հարամարություններով:

Գլխավոր տնօրենի խոսքերով, հաջորդ քայլը վագոն-տրանսֆորմերն է, որտեղ գործելու է առանցին կուպե՝ ցնցուղով և կստեղծվեն բոլոր հնարավորությունները՝ ընտանեկան ճանապարհորդության համար: Տոմսի գինը կիջեցվի այն բանի հաշվին, որ, գնելով երկու տեղ, կարելի կլինի այն վերածել չորստեղանոցի՝ բոլոր ծառայությունների ապահովվմամբ:

Բաթումի ուղևորված կազմի սխեման ներառում է 10 վագոն, քանի որ այս ուղղությամբ ուղևորների հոսքն այժմ մեծ չէ, սակայն, ընդհանուր առմամբ, գնացքը բաղկացած կլինի 12 վագոնից:

Ընդհանուր վագոնի տոմսի արժեքն է շուրջ 8 հազար դրամ, երկտեղանոց կուպեինը՝ շուրջ 20 հազար դրամ, չորստեղանոց կուպեինը՝ շուրջ 15 հազար դրամ:

Շայդուլլինը նշեց, որ գնացքի երթևեկության արագությունն առանձին հատվածներում կազմում է 80կմ/ժ, սակայն կան հատվածներ, որտեղ այն չի գերազանցի 50 կմ-ն, լեռնային լանդշաֆտը թույլ չի տա մեծ արագություն հավաքել:

«Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ-ն «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի հարյուր տոկոսանոց դուստր ընկերությունն է, որը 2008թ. հուլիսի 1-ից իրականացնում է Հայկական երկաթուղիների կոնցեսիոն կառավարումը։-0-