Ինչպե՞ս ճիշտ native գովազդ իրականացնել. «Նովոստի–Արմենիա»–ի «native» գովազդների` 2018 թվականի վիճակագրությունը

ԵՐԵՎԱՆ, 24 դեկտեմբերի. /Նովոստի–Արմենիա/. «Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունը բազմիցս գրել է գովազդի զանազան տեսակների և այն մասին, թե ինչպես են դրանք օգնում հաճախորդներ և նոր օգտատերեր ներգրավել։ Native գովազդը վերջին տարիների թրենդն է։ Այն կարող է շատ արդյունավետ լինել, բայց մեծ ջանքեր է պահանջում։
Ի՞նչ են նշանակում համատեղ նյութերը «Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունում>>
Գործակալությունը որոշել է ներկայացնել 2018 թվականի արդյունքներով native ձևաչափով աշխատանքի արդյունքները։
2018 թվականին «Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունը հրապարակել է 50 native նյութեր «Թեստեր և խաղեր» և «Բլոկնոտ» բաժիններում։ Այդ ժամանակահատվածում կատարվել է ավելի քան 167 հազար ունիկալ դիտում և 650 հազար վերահրապարակում։
Եվ այսպես` գործընկերոջ հետ մեր համատեղ նյութերի վիճակագրությունը` հոդվածներ, թեստեր և այլն «Նովոստի–Արմենիա» գործակալության ինֆոգրաֆիկայում։ -0-