ԽԱՂ. Գուշակիր ապրանքանիշն ըստ պատկերի
24.12.2018,
13:00
«Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունը և ՎԵԳԱ ընկերությունն առաջարկում են ձեզ անցնել հետաքրքրաշարժ թեստի երկրորդ փուլը, որը կօգնի ձեզ պարզել, թե որքանով եք ծանոթ համաշխարհային ապրանքանիշերի և դրանց լոգոտիպերի հետ։
ԵՐԵՎԱՆ, 18 դեկտեմբերի. /Նովոստի–Արմենիա/. Լոգոտիպերի հետ մենք բախվում ենք առօրյայում ամենուրեք։ Դա ցանկացած ապրանքանիշի, այսպես կոչված, այցեքարտն է, որն օգնում է մեզ ձևավորել դրա հետ կապված ասոցիացիաները և հետաքրքրություն առաջացնել այս կամ այն ապրանքի կամ ծառայության նկատմամբ։
«Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունը և ՎԵԳԱ ընկերությունն առաջարկում են ձեզ անցնել հետաքրքրաշարժ թեստի (համաշխարհային ապրանքանիշերի հերթական քսանյակը) երկրորդ փուլը, որը կօգնի ձեզ պարզել, թե որքանով եք ծանոթ համաշխարհային ապրանքանիշերի և դրանց լոգոտիպերի հետ։ Ի դեպ, թեստի պատասխանները կարելի է գրել երեք լեզուներով` հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն, ընդ որում` թե փոքրատառ, թե մեծատառ։
«Նովոստի–Արմենիա» գործակալությունը և ՎԵԳԱ ընկերությունն առաջարկում են ձեզ անցնել հետաքրքրաշարժ թեստի (համաշխարհային ապրանքանիշերի հերթական քսանյակը) երկրորդ փուլը, որը կօգնի ձեզ պարզել, թե որքանով եք ծանոթ համաշխարհային ապրանքանիշերի և դրանց լոգոտիպերի հետ։ Ի դեպ, թեստի պատասխանները կարելի է գրել երեք լեզուներով` հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն, ընդ որում` թե փոքրատառ, թե մեծատառ։