Երևանի հասարակական տրանսպորտը, հնարավոր է, թանկանա. փորձագետ
20.10.2017,
17:11
Երևանում հասարակական տրանսպորտի սակագների բարձրացումը հնարավոր է և ամբողջովին հիմնավորված:

ԵՐԵՎԱՆ, 20 հոկտեմբերի. /Նովոստի–Արմենիա/. Երևանում հասարակական տրանսպորտի սակագների բարձրացումը հնարավոր է և ամբողջովին հիմնավորված, ուրբաթ լրագրողներին հայտարարեց Ուղևորափոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը։
«Երևանյան տրանսպորտի ծանրաբեռնվածությունը պայմանավորված է այդ թվում ցածր ուղեվարձով. միկրոավտոբուսների վարորդները ստիպված են ավելի շատ ուղևոր վերցնել` եկամուտ ապահովելու համար։ Իսկ եթե ուղեվարձը բարձրանա, ապա դա կարող է լուծել ծանրաբեռնվածության հարցը», – նշեց փորձագետը։
Եղիազարյանը, հղում անելով 2014 թ.–ին Երևանի քաղաքապետարանի պատվերով «America» WYG International Limited ընկերության իրականացրած ուսումնասիրությանը, ներկայացրեց հասարակական տրանսպորտի օպտիմալ ուղեվարձը։
«Գազով աշխատող միկրոավտոբուսների համար օպտիմալ ուղեվարձը 157 դրամ է (մոտ 0,3 դոլար), ավտոբուսների համար` 202 դրամ (մոտ 0,4 դոլար)։ Իսկ դիզվառելիքով աշխատող ավտոբուսների համար օպտիմալ ուղեվարձը 257 դրամ է (0,5 դոլար)», – ասաց նա։
Փորձագետի խոսքով, ուղեվարձի սառեցումը հանգեցնում է նրան, որ տրանսպորտային որոշ գծերի սպասարկումը դառնում է ոչ շահավետ, և գործարարները հրաժարվում են դրանցից, ինչն էլ իր հերթին հանգեցնում է նրան, որ քաղաքացիները ստիպված են մի քանի տրանսպորտային միջոց փոխել։
«Վերջին երկու տարում Երևանում դադարել է գործել 15 տրանսպորտային գիծ, և մեր հաշվարկներով` արդեն այսօր մայրաքաղաքում մոտ 50 հազար մարդ իրենց ուզած վայրն են հասնում` փոխելով երկու տրանսպորտ», – ասաց նա։
Երևանում հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձը չի փոխվել 2000–ականների կեսերից։ Այսօր այն կազմում է 100 դրամ (մոտ 0,2 դոլար)։
2013 թ.–ին Երևանի քաղաքապետարանը որոշեց թանկացնել ուղեվարձը` 100 դրամից դարձնելով 150 դրամ, ինչը հանգեցրեց հասարակական մեծ բողոքի։ Քաղաքացիական ակտիվիստների գործողությունների արդյունքում` 2013 թ.–ի հուլիսի 25–ին Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը հրավիրեց խորհրդակցություն` քաղաքային տրանսպորտի համար պատասխանատու կառույցների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ։ Խորհրդակցության ժամանակ քաղաքապետը հանձնարարեց չեղյալ հայտարարել իր իսկ որոշումը, որը վերաբերում էր հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացմանը։–0–
«Երևանյան տրանսպորտի ծանրաբեռնվածությունը պայմանավորված է այդ թվում ցածր ուղեվարձով. միկրոավտոբուսների վարորդները ստիպված են ավելի շատ ուղևոր վերցնել` եկամուտ ապահովելու համար։ Իսկ եթե ուղեվարձը բարձրանա, ապա դա կարող է լուծել ծանրաբեռնվածության հարցը», – նշեց փորձագետը։
Եղիազարյանը, հղում անելով 2014 թ.–ին Երևանի քաղաքապետարանի պատվերով «America» WYG International Limited ընկերության իրականացրած ուսումնասիրությանը, ներկայացրեց հասարակական տրանսպորտի օպտիմալ ուղեվարձը։
Загружается новость ... "Лево"
«Գազով աշխատող միկրոավտոբուսների համար օպտիմալ ուղեվարձը 157 դրամ է (մոտ 0,3 դոլար), ավտոբուսների համար` 202 դրամ (մոտ 0,4 դոլար)։ Իսկ դիզվառելիքով աշխատող ավտոբուսների համար օպտիմալ ուղեվարձը 257 դրամ է (0,5 դոլար)», – ասաց նա։
Փորձագետի խոսքով, ուղեվարձի սառեցումը հանգեցնում է նրան, որ տրանսպորտային որոշ գծերի սպասարկումը դառնում է ոչ շահավետ, և գործարարները հրաժարվում են դրանցից, ինչն էլ իր հերթին հանգեցնում է նրան, որ քաղաքացիները ստիպված են մի քանի տրանսպորտային միջոց փոխել։
Загружается новость ...
"Право"
«Վերջին երկու տարում Երևանում դադարել է գործել 15 տրանսպորտային գիծ, և մեր հաշվարկներով` արդեն այսօր մայրաքաղաքում մոտ 50 հազար մարդ իրենց ուզած վայրն են հասնում` փոխելով երկու տրանսպորտ», – ասաց նա։
Երևանում հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձը չի փոխվել 2000–ականների կեսերից։ Այսօր այն կազմում է 100 դրամ (մոտ 0,2 դոլար)։
2013 թ.–ին Երևանի քաղաքապետարանը որոշեց թանկացնել ուղեվարձը` 100 դրամից դարձնելով 150 դրամ, ինչը հանգեցրեց հասարակական մեծ բողոքի։ Քաղաքացիական ակտիվիստների գործողությունների արդյունքում` 2013 թ.–ի հուլիսի 25–ին Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը հրավիրեց խորհրդակցություն` քաղաքային տրանսպորտի համար պատասխանատու կառույցների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ։ Խորհրդակցության ժամանակ քաղաքապետը հանձնարարեց չեղյալ հայտարարել իր իսկ որոշումը, որը վերաբերում էր հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացմանը։–0–