486.66
-0.08
513.23
+1.81
8.4
-0.01
+2
Եղանակը Երևանում
Հայ
Լիկբեզ մեքենա վարողների համար կամ ինչպես դիմանալ սառնամանիքներին Հայաստանում
15:32
01 Նոյեմբերի 2015
ԵՐԵՎԱՆ, 1 նոյեմբերի. /Նովոստի-Արմենիա/. Ձմռանը մեքենա վարելը կապված է որոշակի ռիսկերի հետ, և յուրաքանչյուր վարորդ պետք է պարտադիր պահպանի մի շարք կանոններ, եթե նա ցանկանում է, որ մեքենա վարելը տարվա այդ եղանակին չվերածվի իսկական դժոխքի:

Հայկական կլիման հատկանշական է նրանով, որ այստեղ վառ արտահայտված են տարվա բոլոր չորս եղանակները, սակայն ժամանակ առ ժամանակ նույնիսկ այստեղ պատահում են բավականին տհաճ անակնկալներ, ինչպես օրինակ, 2013-2014 թվականների անոմալ սառնամանիքները: Անշուշտ, կարելի է երկար դժգոհել գլոբալ ջերմացումից, բայց դա չի օգնի, եթե չունեք, օրինակ, տարրական ձմեռային անվադողեր: Իսկ եղանակային էքստրեմալ երևույթներն ավելի ու ավելի հաճախ են պատահում:

Հաշվի առնելով հայկական ձմռան և լեռնային ռելիեֆի առանձնահատկությունները` «Նովոստի-Արմենիա» գործակալությունն առանձնացրել է ձմռանը մեքենա վարելու մի քանի հիմնական կանոններ, որոնք թույլ կտան խուսափել ճանապարհային տհաճ միջադեպերից, վտանգի չենթարկել սեփական առողջությունը և մտերիմների, ինչպես նաև «երկաթյա բարեկամի» առողջությունը:


Անվադողը կյանք է փրկում

Անկասկած, նախևառաջ, յուրաքանչյուր վարորդ ձմռանը նախապատրաստվելիս պետք է փոխարինի ամառային կամ բոլոր սեզոնների համար նախատեսված անվադողերը ձմեռայիններով: Ձմեռային անվադողերը երկու տեսակի են լինում` սեպավոր կամ կպչուն: Ձմեռային այս կամ մյուս տեսակի անվադողերի արդյունավետության մասին կարելի է երկար վիճել, քանի որ մեծ փորձ ունեցող վարորդներն էլ չունեն ընդհանուր կարծիք այդ հարցի շուրջ:


Մինուսային բարձր ջերմաստիճանների դեպքում չսեպավորված փափուկ անիվներն ավելի հուսալի ընթացք են ապահովում: Ձյան և ռեագենտախառն ձնաջրային ծածկույթի վրա անսեպ անվադողերն ավելի համոզիչ են թվում: Իսկ սեպավոր անվադողերն ավելի հարմար են մերկասառույցի համար:

Սակայն հարկ է նշել, որ նույնիսկ ամենալավ ձմեռային անվադողը թույլ չի տա պահպանել վարելու ամառային ոճը: Վարորդների, հատկապես, ոչ այդքան փորձառուների հիմնական սխալն այն է, որ նրանք անվերապահորեն վստահում են այնպիսի մարքեթինգային տերմիններին, ինչպիսին, օրինակ, «կպչունն» է: Հարկ է հիշել, որ սառած ասֆալտի վրա արգելակման ուղին մի քանի անգամ մեծանում է, այդ իսկ պատճառով ձմռանը վարելը որոշակի հմտություններ է պահանջում:


Հայաստանի կլիմայի պայմաններում, իհարկե, ավելի լավ է ընտրել դասական ձմեռային անսեպ անվադողեր: Փոխեք ձեր անվադողերը նոյեմբերի կեսերին, առաջին ձյան ժամանակ: Քանի որ ձմեռվա սկզբին ձնածածկույթը հատկապես մայրաքաղաքում հիմնականում երկար չի մնում, ճանապարհները նույնիսկ ամենադաժան սառնամանիքներին չորանում են մի քանի օր անց: Հենց այստեղ էլ սեպավոր անվադողերը կարող են չար կատակ անել: Բանն այն է, որ թաց և չոր ասֆալտի վրա դրանք էապես նվազեցնում են ասֆալտի հետ շղթայակցումը և կուտակակայունությունը:


Փոխարինեք յուղը սառեցնող հեղուկով

Ցրտերից առաջ անպայման փոխեք յուղը և ստուգեք սառեցնող հեղուկի (անտիֆրիզի) քանակը: Ամենից լավ է դիմել մասնագետի, ով դուրս կհանի հին անտիֆրիզը և նորը կլցնի: Բացի այդ, գումար մի ափսոսեք և ապակեմաքրիչների համար չսառող հեղուկ գնեք: Դրանք այդքան էլ թանկ չեն, բայց երաշխավորված են և գլիցերին են պարունակում, որը քերծվածքներից պաշտպանում է դիմապակին:

Միանգամից մեքենան գործի մի գցեք

Նախևառաջ, միացման փականը բացելուց հետո պետք է սպասել մի քանի վայրկյան, մինչև բենզինի պոմպն անհրաժեշտ քանակի վառելիք մղի: Բացի այդ, խորհուրդ չի տրվում միանգամից գործի գցել ավտոմեքենան ուժեղ սառնամանիքների ժամանակ, քանի որ պահանջվում է նախապես «տաքացնել» մարտկոցը: Սկզբում 10-15 վայրկյան թարթեք լուսարձակները մարտկոցի էլեկտրոլիտը տաքացնելու և դրա տարողությունն ավելացնելու համար, իսկ ոչ մեծ բեռնվածությունը թույլ չի տա, որ այն արագ լիցքաթափվի:

Մոռացեք արգելակների մասին

Ձմռանը ճանապարհին պետք է մոռանալ ամառային ընթացքի մասին և ոչ մի վայրկյան չկորցնել զգոնությունը: Բավականին մեծ հեռավորություն պահպանեք, դանդաղ գնացեք, իսկ ամենակարևորը, հնարավորինս հազվադեպ օգտվեք աևգելակներից` մեքենայի արագությունը նվազեցնելով փոխանցման բարձր մակարդակից փոխելով ցածրի: Այստեղ մեխանիկական տուփով մեքենաների տերերն ավելի են շահում:

Արգելակել կարելի է միայն փոքր արագության վրա և ճանապարհի հարթ հատվածներում: Կողապտույտից խուսափելու համար շրջվելու ժամանակ անհրաժեշտ է համաչափ արագություն պահել: Երբեք մի արգելակեք կուտակների մոտ, բայց եթե դուք դրանցում հայտնվել եք, ապա խուճապի մի մատնվեք և գազ կամ արգելակ մի սեղմեք: Անհրաժեշտ է սահուն և հստակ պտտել ղեկը կուտակի կողմ: Միաժամանակ, կարելի է մի փոքր գազ ավելացնել, իսկ երբ մեքենան դուրս գա կուտակից, ղեկը կրկին ուղղել:

Շատ տարածված մոլորություն կա, որ ABS-ը (արգելակների հակաարգելակման համակարգ) ձմեռային ճանապարհներին կօգնի նվազեցնել արգելակման ընթացքը, սակայն դա այդպես չէ: Լիաքարշակ ավտոմեքենան նույնպես չի լուծում այդ հարցերը և չի երաշխավորում, որ ձեր մեքենան ամենագնաց կդառնա: Իրականում դա օգկատար գործիք է, որ հմտություն է պահանջում:


Սառնամանիքի ժամանակ բենզինի օգտագործումը պետք է ավելի մեծ լինի

Չնայած, որ Հայաստանում ավտոմեքենավարները տնտեսման համար գազով են երթևեկում, պետք չէ մոռանալ, թե ինչ տեսակի վառելիքի համար է ստեղծվել ձեր մեքենան: Սառնամանիքի ժամանակ բենզինը շարժիչին պարզապես անհրաժեշտ է: Գազաբալոնային ժամանակակից համակարգերը Հայաստանում ավտոմեքենաների վրա տեղադրվում են այնպես, որ ավտոմեքենան բենզին է ստանում միացումը միացնելուց հետո առաջին մի քանի րոպեներին տաքացնելու համար, այնուհետև ավտոմատ միանում է գազի օգտագործումը: Սակայն փորձեք հնարավորինս հաճախ երթևեկել բենզինով:

Բացի այդ, բաքում բենզինը պետք է միշտ կեսից ավելի լինի, քանի որ որքան ավելի շատ է օդը բաքում, այնքան ավելի շատ են այնտեղ ջրագոլորշիները: Սառնամանիքի ժամանակ բյուրեղացում է կատարվում, և միկրոբյուրեղները նստում են վառելիքի հատակին` շարքից հանելով բենզինի պոմպը և վառելիքային համակարգը: Մի սպասեք, մինչև վառվի ընդունիչ սարքի լամպը, ավելի լավ է մի փոքր ավելի ծախսել, լցնելով ամբողջ բաքը, և հետո անընդհատ ավելացնել, քան երթևեկել «չոր» բաքով: Բացի այդ, կարելի է մաքրել բաքը և բենզինի նոր ֆիլտր դնել:

Եվ վերջում...

Զերծ մնացեք ձմռանը մեքենան հաճախ լվանալուց, քանի որ ջերմաստիճանի կտրուկ տատանումներից թափքի լաքաներկային ծածկույթը կարող է խամրել: Եթե Ձեզ իսկապես անհրաժեշտ է լվանալ ավտոմեքենան, խնդրեք լվացողին մշակել թափքը մեղրամոմով:

Եթե սառել են կողպեքները, և դռները չեն բացվում (թեև հայկական կլիմայում այդպիսի բան հաճախ չի լինում), տաքացրեք բանալին կրակայրիչի կրակով և փորձեք բացել: Ավտոսիրողների համար նախատեսված խանութներում կողպեքները տաքացնելու համար «կախարդական» հեղուկ են վաճառում: Եվ դրանք ավելորդ չեն լինի:

Ահա և ձմռանը մեքենան «մարտական պատրաստության» վիճակում պահելու հիմնական կետերը: Ցանկացած դեպքում նույնիսկ ամենազինված ավտոմեքենան հմուտ կառավարում է պահանջում:

«Նովոստի-Արմենիա» գործակալությունը կոչ է անում բոլոր ավտոմոբիլիստներին ավելի ուշադիր լինել ճանապարհներին, պահպանել ճանապարհային երթևեկության կանոնները, չգերազանցել ընդունելի արագությունը, ընդ որում, ձմռանը պետք է փորձել վարել նույնիսկ ընդունելիից ցածր արագությամբ` դա կարող է փրկել ձեր և ձեր մտերիմների կյանքը:
--0--
Loading...
Թեմատիկ նյութեր
Բաժնի այլ նյութեր
10:25
23 Փետրվարի 2017
Հանրապետության տարածքում ջերմաստիճանը բարձրացել է
Ձմեռը, կարծես, չի ուզում զիջել դիրքերը, սակայն եղանակը տաքացել է։
20:41
22 Փետրվարի 2017
«Քարդաշյանների ընտանիք»–ի իսլանդական ծաղրանմանության գլխավոր հերոսները կատուներն են (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)
Իսլանդիայում «Քարդաշյանների ընտանիքը» ամերիկյան հեռուստաշոուի ծաղրանմանությունը համացանցային իսկական հիթ է դարձել։
19:01
22 Փետրվարի 2017
Սոցցանցերի հայկական տիրույթը լի է ծիծաղով Մեհրիբանի նշանակման կապակցությամբ
Սոցցանցերի հայ օգտատերերը նախօրեին բուռն քննարկում էին Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևի որոշումը:
11:12
22 Փետրվարի 2017
Ձմեռը զիջում է դիրքերը. սպասվում է մինչև 16 աստիճան տաքություն
Շուրջ երկու ամիս տևած սառնամանիքներից հետո Երևանում վերջապես սպասվում է դրական ջերմաստիճան։
19:50
21 Փետրվարի 2017
Երիտասարդ հայ տղան Մոսկվայում արժանացել է «Բոցավառ սիրտ» մրցանակին մարդ փրկելու համար
Երիտասարդ Տիգրան Բաղդասարյանը Մոսկվայում արժանացել է «Բոցավառ սիրտ» մրցանակին, որը հանձնվում է երիտասարդ հերոսներին խիզախ արարքների համար։
14:45
21 Փետրվարի 2017
Դուբայում քննում են ռուս մոդելի վտանգավոր հնարքները (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)
Դուբայի Cayan Group դեվելոփեր–ընկերությունը շարունակում է իրավաբանական հետապնդումը ռուսաստանցի մոդելի նկատմամբ:
15:00
20 Փետրվարի 2017
Հայտնի են մանրամասներ Արմավիրում դպրոցականների թունավորման դեպքով
Այսօր Արմավիրի մարզի Արտաշար գյուղի միջնակարգ դպրոցից 9 աշակերտ թունավորման ախտանիշներով տեղափոխվել է Մեծամորի բժշկական կենտրոն։
10:55
20 Փետրվարի 2017
Երկար սպասված գարունը սարերի հետևում չէ. օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա 10–15 աստիճանով
Երկար սպասված գարունը սարերի հետևում չէ։
22:08
19 Փետրվարի 2017
Ահաբեկիչների ստեղծած վիրուսները կարող են սպանել 30 մլն մարդ
Ամերիկյան Microsoft կորպորացիայի հիմնադիր Բիլ Գեյթսը նախազգուշացրել է համաշխարհային առաջնորդներին:
19:13
19 Փետրվարի 2017
Սմուզի արքայանարնջով և բանանով` համեղ և օգտակար
Ձմռան վերջը և գարնան սկիզբը համարվում է ավիտամինոզի ժամանակաշրջան:
15:11
19 Փետրվարի 2017
Հինգ սուպերմթերքներ սրտի և անոթների համար
Գրիպի սեզոնից հետո հատկապես կարևոր է պահպանել և պաշտպանել մեր օրգանիզմի  «շարժիչի» աշխատանքը:
19:25
18 Փետրվարի 2017
Գիտնականները բացահայտել են D վիտամինի անսպասելի հատկությունը
Բժիշկների միջազգային կոլեկտիվը հայտնաբերել է D վիտամինի նոր հատկություններ։