480.92
+0.18
511.51
-0.14
7.54
+0.06
+1
Եղանակը Երևանում
Հայ
ՀԿԵ և ԲՖԻ համագործակցությունը հնարավորություն կտա մեծացնել բեռնաշրջանառությունը դեպի Հայաստան
14:12
09 Դեկտեմբերի 2011

Մեր ընկերությունը շատ սերտորեն աշխատում է «ՌԵ» ԲԲԸ բոլոր կառուցվածքային ստորաբաժանումների, հատկապես ՀԿԵ-ի հետ: Նախևառաջ՝ կցանկանայի շնորհակալություն հայտնել ՀԿԵ ղեկավարությանը՝ դեպի Հայաստան կանոնավոր և անխափան ռեժիմով բեռների ժամանակին տեղափոխման աշխատանքների կազմակերպման համար: Նաև ցանկանում են նշել ՀԿԵ-ի հետ արդյունավետ աշխատանքը Հայաստանից Ռուսաստան և հակառակը հայկական բեռների տեղափոխման կազմակերպման գործում: ՀԿԵ-ի ղեկավարության հետ կանոնավոր հանդիպումները թույլ են տալիս մեզ կարճ ժամկետներում լուծել խնդիրները, ինչը բարենպաստ կերպով է ազդում մեր փոխհարաբերությունների ընդհանուր ֆոնի վրա:

«Նովոստի-Արմենիա» - Նոյեմբերի 28-ին «ԲՖԻ»-ի և «ՀԿԵ»-ի միջև ստորագրված պայմանագիրը նպատակաուղղված է շարժակազմի տրամադրմանն ու երկաթուղային տրանսպորտով բեռնատարային գործընթացի կազմակերպմանը: Ի՞նչ դրական տեղաշարժեր եք ակնկալում աշխատանում այս պայմանագիրը կնքելուց հետո:

Խ. Մատչանով – Լրացուցիչ պլանով միջին օղակի, արտահանմամբ և ներկրմամբ զբաղվող ընկերությունների գրեթե բոլոր բեռնափոխադրումների կազմակերպման համար շարժակազմի սուր պակասի ֆոնի ներքո այս պայմանագիրն, առաջին հերթին, թույլ կտա ավելացնել Հայաստանի ուղղությամբ իրականացվող բեռնաշրջանառությունը, որը շարժակազմի պակասի պատճառով 2011 թ.-ի հունիսից կրճատվել է 30 տոկոսով: Միաժամանակ այս շարժակազմի աշխատանքը հանրապետության սահմաններից դուրս կհանգեցնի ՀԿԵ-ի եկամուտների աճին վագոնների օգտագործման նվազման հաշվին: Այս ժամանակակից պայմանագիրը թույլ կտա Հայաստանի բնակչությանը եղանակային պայմանների պատճառով Վերին Լարս հսկիչ անցակետի աշխատանքի դադարեցման հետևանքով չզգալ բեռների հոսքի նվազեցումը, թույլ կտա այլընտրանք ստեղծել ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներին:

Հիշեցնեմ, որ ըստ պայմանագրի՝ ՀԿԵ-ն մեզ հնարավորություն կտա փոխշահավետ պայմաններով օգտագործել ժամանակավորապես պարապուրդի մատնված շարժակազմը Կովկաս-Փոթի-Կովկաս և Կովկաս-Սամսուն (Թուրքիա)-Կովկաս լաստանավային ուղիներում: Ըստ պայմանագրի՝ «ԲՖԻ»-ն բարձումից տասն օր առաջ համապատասխան հայտ է ներկայացնում ՀԿԵ՝ դատարկ վագոններ տրամադրելու համար՝ նշելով վագոններ տալու մոտավոր ժամկետը, վագոնների տեսակը, քանակը, վայրը, ժամանման կայարանը: ՀԿԵ-ն ընդունում է հայտը և երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում «ԲՖԻ»-ին տեղեկացնում է համաձայնեցման արդյունքի մասին: Ըստ պայմանագրի՝ ՀԿԵ-ն, ըստ մեր հայտի, տրամադրում է վագոնները հայտի համաձայնեցման պահից մեկ օրվա ընթացքում:

«ԲՖԻ»-ն իր հերթին պարտավորվում է օգտագործել տրամադրված վագոնները կողմերի համաձայնեցված հայտին համապատասխան:

«Նովոստի-Արմենիա» - Որքանո՞վ է արդյունավետ գործում «Կովկաս նավահանգիստ – Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» երկաթուղային-լաստանավային ուղեգիծը, որով Հայաստան է բերվում բեռների մեծ մասը և որը մեր հանրապետության համար հատուկ նշանակություն ունի:

Խ. Մատչանով – Առաջին հերթին ուզում եմ հիշեցնել, որ որպես միջազգային երկաթուղային-լաստանավային ուղեգծի օպերատոր՝ «ԲՖԻ»-ն իր գործունեությունը սկսել է 2007 թ.-ի մայիսին հենց «Կովկաս նավահանգիստ – Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» երկաթուղային-լաստանավային ուղեգծում: Սա, մեր կարծիքով, առաջին խոշոր և բավականին հաջողված միջազգային նախագիծն էր:

«Կովկաս նավահանգիստ Փոթի նավահանգիստ – Կովկաս նավահանգիստ» միջազգային տրանսպորտային միջանցքը Հայաստանի ուղղությամբ հետագայում ևս թույլ է տալիս տեղափոխել անհրաժեշտ բոլոր բեռները ամենակարճ ժամկետներում և նվազագույն ծախսերով: Այս լաստանավային ուղեգծում տեղափոխումն իրականացնում է «գետ-ծով» դասի (RO-RO ship) «СМАТ» բազմապրոֆիլ երկաթուղային-լաստանավային նավը:

Այն ունի ոչ մեծ «դրաֆտ», որը հնարավորություն է տալիս մուտք գործել նավահանգիստ փոքր խորությունից, մասնավորապես՝ Կովկաս նավահանգիստ: Լաստանավը տեղավորում է 50 ցիստեռն (50 հացահատիկի վագոն) կամ 40 ունիվերսալ փակ վագոն, 21 220 ֆութանոց կոնտեյներներ: Լաստանավը կարելի է օգտագործել որպես ավտոմոբիլային՝ մինչև 80 մեքենայի բեռնմամբ, ինչպես նաև ոչ մեծ բեռներ տեղափոխելու համար: Այն նախատեսված է 1520 մմ երկաթուղագիծ ունեցող, ինչպես նաև 1435 մմ եվրոպական երկաթուղագիծ ունեցող վագոնների տեղափոխման համար:

Ցավոք, համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի հետևանքները մինչև հիմա անդրադառնում են մեր աշխատանքի վրա, միջոցների պակաս է նկատվում վաճառողների և գնորդների միջև բեռնաշրջանառության ավելացման համար, ինչի հետևանքով նվազում է բեռնափոխադրումների ծավալը: Միևվնույն ժամանակ, բեռնափոխադրումների ծավալների աճի միտումների կրճատումը խորացվում է նաև բեռնատար վագոնների սուր դեֆիցիտով:

Ինչպես հայտնի է, այս տարի «ՌԵ» ԲԲԸ-ի ողջ շարժակազմը փոխանցվել է մասնավոր օպերատորական ընկերությունների: Այս կապակցությամբ դեռևս չկա կազմակերպվածություն այս ընկերությունների աշխատանքում, և այժմ ոչ միշտ է հնարավոր օպերատիվ կերպով և ժամանակին շարժակազմ ստանալ բեռը տեղափոխելու համար: Իսկ եթե բեռը տեղափոխվում է Հայաստան կամ ԱՊՀ երկրներ, այսինքն շարժակազմը դուրս է գալիս ՌԴ տարածքից, ապա շարժակազմի սեփականատերը ոչ միշտ է համաձայնում տրամադրել անհրաժեշտ վագոնները: Այսպիսով, շուկայում երկաթուղային վագոնների արհեստական դեֆիցիտ է ստեղծվում:

Կարճ ժամկետներում «ՌԵ» վագոնների պարկը սեփականատերերին տրամադրելը խախտեց վագոնների տրամադրման, վերադարձի, վագոնների պահպանման գործող համակարգը և վագոններն օգտագործելու համակարգի շատ այլ հարցեր: Այս ամենը հանգեցրեց վագոնների պարկի դեֆիցիտի շղթայաձև ռեակցիայի, ինչի մասին խոսում էին ՌԴ նախագահն ու վարչապետը:

 «Նովոստի-Արմենիա» - Ինչպիսի՞ն է հայկական ուղղությամբ ձեր ընկերության բեռնափոխադրումների դինամիկան:

Խ. Մատչանով –  Այսօրվա դրությամբ դեպի Հայաստան Կովկաս նավահանգստի միջոցով բեռնաշրջանառությունը նվազել է 40 տոկոսով: Այժմ իրավիճակն այնպիսին է, որ լաստանավերը ստիպված են վնասով աշխատել՝ մեկ երթուղու ժամանակ տեղափոխելով 10-25 վագոն՝ նախատեսված 40-ի փոխարեն: Կրճատվել է նաև շարժման ինտերվալը, այժմ ամսվա ընթացքում երկու երթուղի է իրականացվում՝ նախատեսված չորսի փոխարեն: Սակայն չնայած փոքր ծանրաբեռնվածությանը, լաստանավերը կանոնավոր կերպով շարժվում են Կովկաս-Փոթի-Հայաստան ուղեգծով: Մենք հասկանում ենք, որ դեպի Հայաստան բեռների տեղափոխման երթուղիների թիվը սահմանափակ է:

«Նովոստի-Արմենիա» - Ի՞նչ հիմնական դժվարությունների հետ է բախվում ձեր ընկերությունը դեպի Հայաստան բեռնափոխադրումներ իրականացնելիս:

Խ. Մատչանով – Դեպի Հայաստան բեռնափոխադրումներ իրականացնելիս դժվարությունները բավականին շատ են: Դա և վագոններ չտրամադրելն է, օրինակ երբ 2011 թ.-ի հունվարին մենք պետք է հանրապետություն տեղափոխեինք 200 վագոն բեռ, սակայն մեզ ընդամենը 30 վագոն էր տրամադրվել, դա և շարժակազմի դեֆիցիտն է, որը նկատվում է 2011 թ.-ի հունիսից, ինչպես նաև վառելիքի և այլ քսանյութերի, նավահանգիստներում մեր նավերի սպասարկման սակագների մշտական աճն է:

Վերը նշված և մյուս բոլոր խնդիրները լուծվում են մեր կողմից աշխատանքային կարգով բանակցությունների միջոցով: Այժմ հիմնական դժվարությունը բեռնափոխադրումների ծավալների բացակայությունն է: Կովկաս-Փոթի-Կովկաս լաստանավային ուղեգծում մենք ամսական կարող ենք իրականացնել 6 երկկողմ երթուղի՝ ապահովելով բեռների տեղափոխումը, Կովկաս նավահանգստում անցնելով մաքսային ընթացակարգերը, պահեստում տեղադրելով բեռները:

Սակայն շարժակազմի բացակայության պատճառով, որն անհրաժեշտ է մեզ բեռների հոսքը սպասարկելու համար, մեր ընկերությունը չի կարողանում երկաթուղային վագոններ տրամադրել բարձելու համար: Չկան վագոններ, չկա բեռների հոսք, համապատասխանաբար չկա նաև լաստանավերի աշխատանք:-0-

Loading...
Թեմատիկ նյութեր
Բաժնի այլ նյութեր
18:58
15 Նոյեմբերի 2016
«Նոր հայեր». երեխաների պես ուրախանում էինք, որ կարողացել ենք նվաճել ՈՒՀԱ–ի գավաթը
«Նոր հայեր» թիմի անդամ և դերասան Արմեն Պետրոսյանը «Նովոստի-Արմենիա» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է այն մասին, թե ինչպես է թիմը նվաճել ՈւՀԱ–ի 55-ամյակի հոբելյանական միջոցառման գավաթը, արդյոք կյանք կա՞ ՈՒՀԱ-ից հետո, և նա պատրա՞ստ է, արդյոք, վարպետության դասեր տալ ՈւՀԱ–ի երիտասարդ հայ անդամներին:
12:05
26 Հոկտեմբերի 2016
Ադրբեջանը սահմանային լարվածության հրահրմամբ վերահաստատում է, որ հակամարտության կարգավորումը տեսնում է միայն ռազմական ուղիով. ՊՆ
ՀՀ ՊՆ տեղեկատվության և հասարակայնության վարչության պետ, գեներալ–մայոր Վարդան Ավետիսյանը «Նովոստի–Արմենիա» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է «Ազգ–բանակ» նոր գաղափարախոսության, շփման գծում Ադրբեջանի ԶՈւ–ի ակտիվացման, ինչպես նաև հայ ժողովրդի հայրենասիրական ոգու մասին։
13:37
18 Հոկտեմբերի 2016
Քերոլայն Քոքս. աշխարհը պետք է Ադրբեջանին ագրեսոր ճանաչի
Մեծ Բրիտանիայի Լորդերի պալատի անդամ, նախկին փոխխոսնակ, բարոնուհի Քերոլայն Քոքսը վերջերս հերթական անգամ այցելել է Ղարաբաղ:
17:19
17 Հոկտեմբերի 2016
Իսկանդարյան. կես տարում ոչ մի լուրջ տնտեսական առաջընթաց չի կարող գրանցվել
ՀՀ նորանշանակ վարչապետին որքանո՞վ է հաջողվել պրոֆեսիոնալների կառավարություն ձևավորել, ինչպե՞ս է կառավարությունը պայքարելու մենաշնորհների դեմ, ի՞նչ ակնկալել իշխող ՀՀԿ-ի համագումարից։
18:29
25 Սեպտեմբերի 2016
Հոլիվուդյան հանրաճանաչ Jessica ապրանքանիշի հիմնադիրը ցանկանում է մատնահարդարման դպրոց բացել Հայաստանում
Ամերիկահայ հանրաճանաչ մատնահարդար Ջեսիկա Վարթուխյանը, ով եղունգների և ձեռքերի խնամքի հեղափոխական «Jessica» համակարգի ստեղծողն է,«Նովոստի-Արմենիա» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում ներկայացրել է ոլորտի համաշխարհային միտումները, ինչպես նաև Հայաստանի և հայաստանցի մասնագետների մասին տպավորությունները:
18:24
03 Սեպտեմբերի 2016
Միհրան Հարությունյան. ես գնում էի Ռիո միայն մեկ մտքով` հաղթելու. ուրիշ ոչ մի ելք չէի տեսնում, ոչ մի արդարացում
Ռիոյի ամառային 31-րդ Օլիմպիական խաղերն այլևս պատմություն են:
15:30
04 Օգոստոսի 2016
«Սեգոդնյա նոչյու» ռուսական հայտնի ռոք խումբը ցնցել է արցախյան բեմը
Ստեփանակերտում օգոստոսի 3-ին տեղի ունեցավ ռուսական ամենաճանաչված ռոք խմբերից մեկի` «Սեգոդնյա նոչյու» խմբի երկար սպասված համերգը: Խումբը Ստեփանակերտի բնակիչներին իսկապես անմոռանալի երեկո և վառ զգացումներ պարգևեց`կատարելով իր ամենաճանաչված հիթերը, որոնք արցախցիները դեռ երկար կհիշեն:
11:15
07 Հուլիսի 2016
Մխիթարյանն իր առաջին հարցազրույցն է տվել MUTV-ին (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)
Հայաստանի ազգային հավաքականի ավագ, կիսապաշտպան Հենրիխ Մխիթարյանն իր առաջին հարցազրույցն է տվել «Մանչեսթեր Յունայթեդի» պաշտոնական ալիքին:
13:51
06 Հուլիսի 2016
Ժողովրդական համերգ Արցախի համար
Ռուսաստանում Արցախի ընկերները միջոցներ են հավաքում Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության քաղաքներից մեկում հայտնի ռուս երաժիշտների մասնակցությամբ «կենդանի» համերգ կազմակերպելու համար։ Մենք մի քանի հարց ենք տվել նախաձեռնող խմբի ղեկավար, հայտնի հրապարակախոս Դենիս Դվորնիկովին։
18:55
04 Հուլիսի 2016
Մխիթարյան. կցանկանայի մի օր հանդես գալ Զիդանի գլխավորությամբ
Հայաստանի հավաքականի կիսապաշտպան Հենրիխ Մխիթարյանը հարցազրույց է տվել «Marca» պարբերականին, որում պատմել է անգլիական «Մանչեսթեր Յունայթեդ» իր տեղափոխության, բարեգործության ու շատ այլ բաների մասին:
15:35
27 Հունիսի 2016
Դիշդիշյանը երազում է ֆիլմ նկարահանել Ֆրունզիկ Մկրտչյանի մասին և հուսով է «Օսկար» ստանալ «Երկրաշարժ» ֆիլմի համար
Ռուսաստանաբնակ հայ հայտնի պրոդյուսեր, «Mars media entertainment» ընկերության ղեկավար Ռուբեն Դիշդիշյանը «Նովոստի–Արմենիա» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում պատմել է իր երազանքի մասին։
11:43
30 Մայիսի 2016
Իվետա Մուկուչյան. իմ երկրպագուներին շատ չեմ սպասեցնի
«Նովոստի–Արմենիա» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում երգչուհին խոսել է մրցույթի ընթացքում վերապրած իր հույզերի, Արցախի դրոշը ծածանելու մասին, ներկայացրել է իր կարծիքը մրցույթի հաղթողի մասին։