481.5
+0.15
565.52
-0.45
8.39
-0.01
+8
Եղանակը Երևանում
Հայ
«ՀԿԵ» ՓԲԸ–ն պարզաբանումներ է ներկայացրել ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման վերաբերյալ
16:07
25 Նոյեմբերի 2014

ԵՐԵՎԱՆ, 25 նոյեմբերի. /Նովոստի–Արմենիա/. «ՀԿԵ» ՓԲԸ–ն պարզաբանումներ է ներկայացրել ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման վերաբերյալ։

«Ուղևորափոխադրումները միշտ եղել են և շարունակում են մնալ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գործունեության կարևորագույն ոլորտներից մեկը: Տարածաշրջանում ստեղծված քաղաքական իրավիճակի պատճառով երկաթուղային ուղևորափոխադրումների աշխարհագրությունը Հայաստանի բնակիչների համար սահմանափակ է, բայց ՀԿԵ-ն իր ներդրումն ունի քաղաքացիների ազատ տեղաշարժվելու սահմանադրական իրավունքի իրականացման գործում», – նշել են ՀԿԵ–ի մամուլի ծառայությունից։

Հաղորդագրության մեջ նշվում է, որ Հարավկովկասյան երկաթուղում գործում է երկու միջազգային գնացք՝ Երևան-Թբիլիսի-Երևան (հոկտեմբերից հունիս) և Երևան-Բաթումի-Երևան (հունիսից հոկտեմբեր), ինչպես նաև մերձքաղաքային էլեկտրագնացքների 5 չվերթ՝ Երևան-Գյումրի-Երևան, Երևան-Արարատ-Երևան, Երևան-Արմավիր (Արաքս)-Երևան, Հրազդան-Ալմաստ-Հրազդան, Երևան-Երասխ-Երևան: Երկաթուղային ուղևորափոխադրումների ոլորտի աջակցության նպատակով գործում է պետության կողմից երկաթուղու ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման մեխանիզմը:

Նման մեխանիզմը չի հանդիսանում զուտ հայկական ֆենոմեն և կիրառվում է նաև այլ երկրներում, օրինակ՝ Ավստրիայում, Գերմանիայում, Իտալիայում, Մեծ Բրիտանիայում, Էստոնիայում, Լատվիայում, Ռուսաստանում, Ուկրաինայում, Մոլդովայում, Ղազախստանում, Բելառուսում:

Հայաստանի կառավարությունը երկաթուղու մոտ ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման պարտականությունն իր վրա էր վերցրել 2008 թվականի փետրվարի 13-ին կնքված «Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղիներ» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն պարտավորվել է վճարել 2%-նոց կոնցեսիոն վճարը, որը փոխանցվում է Հայաստանի պետբյուջե: Այս վճարը հիմք է հանդիսանում ուղևորափոխադրումներից առաջացած փոխհատուցումների ֆոնդը ձևավորելու համար: Կոնցեսիոն գործունեության ընթացքում Ընկերությունը պետական բյուջե վճարեց 1,7 մլրդ դրամը գերազանցող կոնցեսիոն վճար:

Բացի այդ, «Հարավկովկասյան երկաթուղին» կատարում է նաև բոլոր հարկային պարտավորությունները. 2008-2014թթ.–ին բյուջե է վճարվել 25,6 մլրդ դրամ, իսկ Հայաստանի երկաթուղային համակարգի զարգացմանն է ուղղվել մոտ 100 մլրդ դրամ:

Կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն, 2009 - 2010թթ.–ի համար պետական փոխհատուցումները պետք է կազմեն ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների 10%, 2011 - 2012թթ.–ին՝ 15%, 2013թ.–ին՝ 20%, 2014-2015թթ.–ին՝ 25%, 2016 - 2038թթ.–ին՝ 30%:

Վնասների հաշվարկն իրականացնում է «մեծ հնգյակը» (PricewaterhouseCoopers, Deloitte, Ernst&Young, BDO, KPMG) ներկայացնող անկախ աուդիտորական կազմակերպությունը: Վերջին երկու տարիների ընթացքում աուդիտն իրականացնում է PricewaterhouseCoopers-ը:

2014 թվականին պետբյուջեով նախատեսված է 536,5 մլն դրամ վնասների փոխհատուցում, որից 328 մլն դրամը նախատեսվում էր փոխհատուցել երկրորդ, իսկ 208,5 մլն դրամը՝ երրորդ եռամսյակում: Սակայն այս փոխանցումները մինչև հիմա չեն կատարվել:

Իսկ 2014 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ 2009-2013 թթ. ընթացքում ուղևորափոխադրումներից վնասների փոխհատուցման գծով կուտակված պետության ընդհանուր պարտքը կազմում է 818,8 մլն դրամ, այն դեպքում, երբ, ինչպես արդեն նշել ենք, ՀԿԵ-ն իր հերթին վճարել է 1,7 մլրդ դրամ կոնցեսիոն վճարներ:

Բացի այդ, ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման ֆինանսավորման կրճատման (40 մլն դրամով) մասին որոշումը ավելացնում է ՀՀ կառավարության կողմից չկատարված պարտավորությունների չափը, խախտում է կոնցեսիոն պայմանագրի պայմանները և հանգեցնում է ընկերության ֆինանսական վիճակի վատացմանը։

Ընկերությունը շարունակելու է իր համագործակցությունը ՀՀ Ազգային Ժողովի, կառավարության, Տրանսպորտի և կապի նախարարության հետ՝ երկաթուղային ուղևորափոխադրումների ոլորտի զարգացման նպատակով ի շահ Հայաստանի քաղաքացիների:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունը և իրականացնում է «Հայկական երկաթուղիներ» ՓԲԸ-ի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008թ.–ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի` կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:-0–

Loading...
Թեմատիկ նյութեր
Բաժնի այլ նյութեր
14:40
18 Հոկտեմբերի 2017
Սուրեն Կարայան. 2017 թ.–ի առաջին կիսամյակում արտահանման աճ է գրանցվել ինչպես դեպի ԵՏՄ, այնպես էլ դեպի ԵՄ
ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարն ամփոփեց 2017-ի առաջին կիսամյակի արդյունքները։
19:50
12 Հոկտեմբերի 2017
«Վնեշէկոնոմբանկ»-ը և Հայաստանն ընդլայնում են գործակցությունը
Հայաստանի հետ «Վնեշէկոնոմբանկ»–ի գործակցության ընդլայնման հարցերն են քննարկվել հինգշաբթի:
18:27
11 Հոկտեմբերի 2017
Գյուղատնտեսության նախարարը կոչ է արել գների փոփոխման պատճառով երկրում խուճապի մթնոլորտ չստեղծել
Հայաստանի գյուղատնտեսության նախարար Իգնատի Առաքելյանը մսամթերքի գներից դժգոհներին առաջարկել է, որ իրենք զբաղվեն դրա արտադրությամբ։

19:34
10 Հոկտեմբերի 2017
ՀՀ վարչապետ. իրանական գործընկերների հետ պայմանավորվել ենք «ռեստարտ» տալ մեր հարաբերություններին
ՀՀ վարչապետի խոսքով, իրանցի գործընկերների հետ համաձայնություն է ձեռք բերվել հարաբերությունների «ռեստարտի» մասին։
15:01
09 Հոկտեմբերի 2017
Մոսկովյան բորսան նախատեսում է հայկական դրամով առուվաճառք կազմակերպել
Մոսկվայի բորսան նախատեսում է հայկական դրամով առուվաճառք կազմակերպել։
13:54
09 Հոկտեմբերի 2017
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը և Mastercard-ը հայտարարել են #երբշահումես ակցիայի հաղթողներին
ՎՏԲ–Հայաստան Բանկը և Mastercard միջազգային վճարային համակարգը ամփոփեցին #երբշահումես համատեղ ակցիայի արդյունքները։
16:18
28 Սեպտեմբերի 2017
Հայաստանի կառավարությունը հավանություն տվեց 2018 թ. պետբյուժեի նախագծին. ծախսերը կավելանան
Հայաստանի կառավարությունը հինգշաբթի կայացած նիստում հավանություն է տվել 2018 թ.–ի պետբյուժեի նախագծին։  
13:06
28 Սեպտեմբերի 2017
ՀՀ–ում տնտեսական աճը 2018 թ.–ի արդյունքում նախատեսված է 4,5%–ի չափով. ֆինանսների նախարար
ՀՀ–ում տնտեսական աճը 2018 թ.–ի արդյունքում նախատեսված է 4,5%–ի չափով:
11:19
27 Սեպտեմբերի 2017
Հայաստանում նոր թանկացումներ են սպասվում. թանկանալու են առաջին անհրաժեշտության մի շարք ապրանքներ
Թանկանալու են առաջին անհրաժեշտության մի շարք ապրանքներ՝ կարագ, շաքարավազ, սուրճ, միս, կակաո և այլն։
18:21
26 Սեպտեմբերի 2017
ՀՀ տրանսպորտի նախարարությունը ներկայացրել է Վերին Լարսին այլընտրանքային տարբերակներ
Բանակցություններ են տարվում «Վերին Լարս» անցակետի անխափան աշխատանքն ապահովելու շուրջ։
10:51
26 Սեպտեմբերի 2017
Սամվել Ճզմաչյանը լքել է Հայաստանի բանկերի միության ղելավարի պաշտոնը
44–ամյա ստաժով բանկիր Սամվել Ճզմաչյանը լքել է Հայաստանի բանկերի միության նախագահի պաշտոնը:
16:24
22 Սեպտեմբերի 2017
Հայաստանը կսկսի արտադրել Volterman խելացի դրամապանակներ
Smart դրամապանակների արտադրության մեջ նախատեսված ներդրումները կկազմեն 2,3 մլն. դոլար: