483.58
+0.74
513.85
-7.76
7.67
+0.05
+1
Եղանակը Երևանում
Հայ
«ՀԿԵ» ՓԲԸ–ն պարզաբանումներ է ներկայացրել ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման վերաբերյալ
16:07
25 Նոյեմբերի 2014

ԵՐԵՎԱՆ, 25 նոյեմբերի. /Նովոստի–Արմենիա/. «ՀԿԵ» ՓԲԸ–ն պարզաբանումներ է ներկայացրել ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման վերաբերյալ։

«Ուղևորափոխադրումները միշտ եղել են և շարունակում են մնալ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գործունեության կարևորագույն ոլորտներից մեկը: Տարածաշրջանում ստեղծված քաղաքական իրավիճակի պատճառով երկաթուղային ուղևորափոխադրումների աշխարհագրությունը Հայաստանի բնակիչների համար սահմանափակ է, բայց ՀԿԵ-ն իր ներդրումն ունի քաղաքացիների ազատ տեղաշարժվելու սահմանադրական իրավունքի իրականացման գործում», – նշել են ՀԿԵ–ի մամուլի ծառայությունից։

Հաղորդագրության մեջ նշվում է, որ Հարավկովկասյան երկաթուղում գործում է երկու միջազգային գնացք՝ Երևան-Թբիլիսի-Երևան (հոկտեմբերից հունիս) և Երևան-Բաթումի-Երևան (հունիսից հոկտեմբեր), ինչպես նաև մերձքաղաքային էլեկտրագնացքների 5 չվերթ՝ Երևան-Գյումրի-Երևան, Երևան-Արարատ-Երևան, Երևան-Արմավիր (Արաքս)-Երևան, Հրազդան-Ալմաստ-Հրազդան, Երևան-Երասխ-Երևան: Երկաթուղային ուղևորափոխադրումների ոլորտի աջակցության նպատակով գործում է պետության կողմից երկաթուղու ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման մեխանիզմը:

Նման մեխանիզմը չի հանդիսանում զուտ հայկական ֆենոմեն և կիրառվում է նաև այլ երկրներում, օրինակ՝ Ավստրիայում, Գերմանիայում, Իտալիայում, Մեծ Բրիտանիայում, Էստոնիայում, Լատվիայում, Ռուսաստանում, Ուկրաինայում, Մոլդովայում, Ղազախստանում, Բելառուսում:

Հայաստանի կառավարությունը երկաթուղու մոտ ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման պարտականությունն իր վրա էր վերցրել 2008 թվականի փետրվարի 13-ին կնքված «Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղիներ» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն պարտավորվել է վճարել 2%-նոց կոնցեսիոն վճարը, որը փոխանցվում է Հայաստանի պետբյուջե: Այս վճարը հիմք է հանդիսանում ուղևորափոխադրումներից առաջացած փոխհատուցումների ֆոնդը ձևավորելու համար: Կոնցեսիոն գործունեության ընթացքում Ընկերությունը պետական բյուջե վճարեց 1,7 մլրդ դրամը գերազանցող կոնցեսիոն վճար:

Բացի այդ, «Հարավկովկասյան երկաթուղին» կատարում է նաև բոլոր հարկային պարտավորությունները. 2008-2014թթ.–ին բյուջե է վճարվել 25,6 մլրդ դրամ, իսկ Հայաստանի երկաթուղային համակարգի զարգացմանն է ուղղվել մոտ 100 մլրդ դրամ:

Կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն, 2009 - 2010թթ.–ի համար պետական փոխհատուցումները պետք է կազմեն ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների 10%, 2011 - 2012թթ.–ին՝ 15%, 2013թ.–ին՝ 20%, 2014-2015թթ.–ին՝ 25%, 2016 - 2038թթ.–ին՝ 30%:

Վնասների հաշվարկն իրականացնում է «մեծ հնգյակը» (PricewaterhouseCoopers, Deloitte, Ernst&Young, BDO, KPMG) ներկայացնող անկախ աուդիտորական կազմակերպությունը: Վերջին երկու տարիների ընթացքում աուդիտն իրականացնում է PricewaterhouseCoopers-ը:

2014 թվականին պետբյուջեով նախատեսված է 536,5 մլն դրամ վնասների փոխհատուցում, որից 328 մլն դրամը նախատեսվում էր փոխհատուցել երկրորդ, իսկ 208,5 մլն դրամը՝ երրորդ եռամսյակում: Սակայն այս փոխանցումները մինչև հիմա չեն կատարվել:

Իսկ 2014 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ 2009-2013 թթ. ընթացքում ուղևորափոխադրումներից վնասների փոխհատուցման գծով կուտակված պետության ընդհանուր պարտքը կազմում է 818,8 մլն դրամ, այն դեպքում, երբ, ինչպես արդեն նշել ենք, ՀԿԵ-ն իր հերթին վճարել է 1,7 մլրդ դրամ կոնցեսիոն վճարներ:

Բացի այդ, ուղևորափոխադրումների գծով առաջացած վնասների փոխհատուցման ֆինանսավորման կրճատման (40 մլն դրամով) մասին որոշումը ավելացնում է ՀՀ կառավարության կողմից չկատարված պարտավորությունների չափը, խախտում է կոնցեսիոն պայմանագրի պայմանները և հանգեցնում է ընկերության ֆինանսական վիճակի վատացմանը։

Ընկերությունը շարունակելու է իր համագործակցությունը ՀՀ Ազգային Ժողովի, կառավարության, Տրանսպորտի և կապի նախարարության հետ՝ երկաթուղային ուղևորափոխադրումների ոլորտի զարգացման նպատակով ի շահ Հայաստանի քաղաքացիների:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունը և իրականացնում է «Հայկական երկաթուղիներ» ՓԲԸ-ի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008թ.–ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի` կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:-0–

Loading...
Թեմատիկ նյութեր
Բաժնի այլ նյութեր
15:10
09 Դեկտեմբերի 2016
ՀԲ-ն զրոյականի է փոխել Հայաստանի տնտեսության աճի 2016թ. կանխատեսումը
Համաշխարհային բանկը զրոյականի է փոխել Հայաստանի տնտեսության աճի 2016թ. կանխատեսումը, ուրբաթ լրագրողներին ասաց Հայաստանում Համաշխարհային բանկի ավագ տնտեսագետ, ծրագրի համաղեկավար Գոհար Գյուլումյանը:
13:56
09 Դեկտեմբերի 2016
ԱՄՀ-ն հաստատել է EFF ծրագրի շրջանակում Հայաստանին մոտ 21 մլն դոլարի ֆինանսավորման տրամադրումը
ԱՄՀ գործադիր խորհուրդը «Երկարաձգվող ֆինանսավորման ծրագրի» շրջանակում Հայաստանին մոտ 21 մլն դոլար կտրամադրի:
13:49
09 Դեկտեմբերի 2016
ՀՀ վարչապետ. հարկավոր է օգտագործել բոլոր հնարավորությունները Հայաստանի տնտեսությունը խթանելու համար
Հայաստանը պետք է առավելագույնս օգտագործի բոլոր հնարավորություններն ու ներուժը Հայաստանի տնտեսությունը խթանելու համար, հայտարարեց ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը։
19:47
08 Դեկտեմբերի 2016
Տիգրան Սարգսյանը նշել է ԵՏՄ աշխատանքի` այս տարվա գերակա ուղղությունը
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի նախագահ Տիգրան Սարգսյանը պատմել է այն ուղղության մասին:
12:25
08 Դեկտեմբերի 2016
ՀՀ վարչապետը ՏՄՊՊՀ ղեկավարին հանձնարարեց ուշադիր լինել գների արհեստական բարձրացման հարցում
ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտակ Շաբոյանին հանձնարարեց տոներին ընդառաջ ուշադիր լինել գների արհեստական բարձրացման հարցում։
12:20
07 Դեկտեմբերի 2016
Վրաստանի տարածքով անցնող գազատարն ադրբեջանական ընկերությանը վաճառելու գործընթացը սկսվել է. թերթ
Վրաստանում ինչ-որ գործընթաց է սկսվել` ադրբեջանական ընկերությանը Վրաստանի տարածքով ռուսական գազը Հայաստան տարանցող հյուսիս-հարավ մայրուղային գազատարը վաճառելու մասով:
17:28
06 Դեկտեմբերի 2016
Հայաստանում վճարովի ավտոճանապարհ կգործի
Հայաստանում վճարովի ավտոճանապարհ կգործի։
13:47
06 Դեկտեմբերի 2016
«Armenia» ավիաընկերությունը գործարկում է Երևան-Վորոնեժ առաջին չվերթն ընդամենը 49 եվրոյով
«Armenia» ավիաընկերությունը դեկտեմբերի 16-ին գործարկում է Երևան-Վորոնեժ առաջին չվերթը:
11:42
01 Դեկտեմբերի 2016
Ադրբեջանական ընկերությունը մտադիր է գնել Հայաստան եկող գազատարը
Ադրբեջանական «Soccar» ընկերությունը մտադիր է գնել Հայաստան եկող գազատարը:
15:22
30 Նոյեմբերի 2016
2.6-տոկոսանոց տնտեսական անկում է գրանցվել Հայաստանում 2016 թ. 3–րդ եռամսյակում
Հայաստանի տնտեսական անկումը 2016 թվականի երրորդ եռամսյակում կազմել է 2.6 տոկոս:
20:04
22 Նոյեմբերի 2016
ՏՄՊՊՀ–ն կաջակցի «Գրանդ Տոբակոյին» Ռուսաստանում Philip Morris–ի հակամրցակցային գործողություններից
Հայկական կարգավորիչը կաջակցի Գրանդ Տոբակո հայ-կանադական ՀՁ» ընկերությանը Ռուսաստանում Philip Morris–ի հակամրցակցային գործողություններից։
17:55
22 Նոյեմբերի 2016
Որքա՞ն գումար են ծախսում սննդի վրա Հայաստանի բնակիչները
Հայաստանի բնակչության սպառողական ծախսերի մոտ կեսը բաժին է ընկնում սնունդին: